Da var barnevogna i boks puuh :)

attpåklattnr2

Gift med forumet
Endelig kom skattepengene og barnevogna er bestillt.Da mangler bare vognppose og litt klær:)
 Er masse man skal ha når man ikke hadde noe i utgangspunktet:)
 Sånn er det når man får en attpåklatt 14 år etter nr 2, og ikke regnet med man skulle ha flere barn:)

Ja da er det en del man trenger! :) Det var på tide at de kom! Kjedelig de kom så sent!
Vogner føler jeg at jeg aldri får nok av:P 

ser vi har termin samme dag 4 jan:)Er spent jeg om det blir januarbarn.Har pleid å å få tett på UL termin så satser på at det blir det nå også.Hva med , har du fått i forhold til termin?

Adriana_74 skrev:
ser vi har termin samme dag 4 jan:)Er spent jeg om det blir januarbarn.Har pleid å å få tett på UL termin så satser på at det blir det nå også.Hva med , har du fått i forhold til termin?

Ja, kjempe spente vi også! Storebror kom 19 dager føre. Hadde termin 19. Mars og han kom 28. Februar :P Så vi venter i spenning på om det bli julebarn eller ikke ;)

Ny vogn i hus er jo så kooos <3 har også lyst på ny vogn bare for å få ny vogn:p men den gamle får duge;) hører også at når man får vinterbarn så bruker man ikke vogna like mye som hvis man f.eks får vårbarn. Eneste man bruker den til er når man valser på kjøpesenter osv. Noen som har erfaring med dette?

ja herlig med ny. vogn.har alltid hatt arvevogn fra familien så litt deilig med ny:)
Ja vil jo tro at det blir flere bilturer enn vognturer på vinteren.men det kommer jo ann på hvor mye snø og hvor kaldt det er:)

ja de sier at man har stor sjanse for å føde samme tid i forhold til termin som forrige gang.Så siden jeg har har født på termin og 2 dager over satser jeg at det blir januar.

Adriana_74 skrev:
ja de sier at man har stor sjanse for å føde samme tid i forhold til termin som forrige gang.Så siden jeg har har født på termin og 2 dager over satser jeg at det blir januar.

Stor sjans for det da!! :) Men man veit aldri!! Hørt flere som føder veldig forskjellig iht termin.. Men siden du har født begge så nære så er nok sjansene gode ;)
Jeg har bare storebror (på 20mnd) så her gjenstår det å se!!

Side skrev:
Ny vogn i hus er jo så kooos <3 har også lyst på ny vogn bare for å få ny vogn:p men den gamle får duge;) hører også at når man får vinterbarn så bruker man ikke vogna like mye som hvis man f.eks får vårbarn. Eneste man bruker den til er når man valser på kjøpesenter osv. Noen som har erfaring med dette?

Jeg må innrømme at det ikke ble masse turer i startet når jeg fikk storebror. Men ble mye mer utover sommern. Og vi vil jo bruke samme vogna på sommern å vintern :)

Her kom sambo sine skattepenger også på siste utbetalingen =) Men det var jammen vert å vente på de :D
Godt med alt som er i boks, føler at vi har alt vi trenger nå. Mangler bare litt gardiner og sengekant. Men det stresser jeg ikke med enda ;)

Side skrev:

Viktoria ble født i November å vi brukt vogna masse, sia æ trilla kvar dag, uansett vær omtrent

Våren er jo rett rundt hjørnet etter januar..el? Jada, så da blir det maange turer..er jo bare å kle seg godt også...men man skal vel kanskje ikke være så mye ute med de små hvis gradene kryper under 10 minus..

Grattis med ny vogn, hvilken ble det? Jeg fikk i desember sist og brukte vogna hver dag, både til turer og soving ute. Snuppa sov ute hver dag fra hun var ca 2-3 uker, sov så godt ute i vogna :)

Gratulerer med vognkjøp! 
Mange bruker nok vogna mindre den første tiden uansett, siden man skal bli litt kjent med babyen og turgåing ikke alltid er førstepri. I tillegg sover babyene kortere av gangen i starten. Når de begynner å sove lengre strekk er det jo naturlig at vogna kanskje brukes mer.

Back
Topp