Da var 6-ukersen min overstått

Escuro

Forumet er livet
Vært på kontroll hos lege i dag og fått satt inn spiral. Så nå blir ikke småen storebror på en stund, MOAHAHA!!! [:D]
Hadde litt høyt blodsukker, 6.2, så hun på lab'en måtte ringe inn til legen og sjekke, det skulle visst ligge under 5.9. Men legen mente det var greit siden jeg hadde spist frokost en time før (med sjokoladepålegg, trallalaaa...).

Ellers var alt normalt, såvidt jeg vet. Tok noen blodprøver også.

(Og fikk beskjed om at det var "normalt" å føle seg voldtatt etter diverse toalettbesøk. Skyldtes en rift kombinert med tørre slimhinner, så det går heldigvis over på sikt)

ORIGINAL: Escuro

Vært på kontroll hos lege i dag og fått satt inn spiral. Så nå blir ikke småen storebror på en stund, MOAHAHA!!! [:D]
Hadde litt høyt blodsukker, 6.2, så hun på lab'en måtte ringe inn til legen og sjekke, det skulle visst ligge under 5.9. Men legen mente det var greit siden jeg hadde spist frokost en time før (med sjokoladepålegg, trallalaaa...).

Ellers var alt normalt, såvidt jeg vet. Tok noen blodprøver også.

(Og fikk beskjed om at det var "normalt" å føle seg voldtatt etter diverse toalettbesøk. Skyldtes en rift kombinert med tørre slimhinner, så det går heldigvis over på sikt)

Takk og pris for at det er normalt med smerter bak der da.. jeg griner meg gjennom toalett besøkene. Helvetes rifter...

Hva gjorde du på seks ukers kontrollen egentlig? Urinprøve, blodprøver og GU??

Oj!! Spennande!!;) men så godt at det er heilt normalt (ok ikkje godt, men betryggandes).. 
Å no fekk no eg også lyst på sjokoladepålegg som vi ikkje har.. :\ Typisk deg å friste!! [8D]

ORIGINAL: Macette

Takk og pris for at det er normalt med smerter bak der da.. jeg griner meg gjennom toalett besøkene. Helvetes rifter...

Hva gjorde du på seks ukers kontrollen egentlig? Urinprøve, blodprøver og GU??

Hadde GU, satte inn spiral. Men ingen urinprøve. Og fikk bekreftet mistankene mine ang sying... JM på Voss nevnte at KK ikke hadde sydd meg skikkelig i 2002. De hadde ikke sydd pyntesting for å sy sammen ytterste rift, så hun sydde sammen sårflatene (som hadde grodd for snart 8 år siden). Jeg klarte ikke se for meg at to grodde flater ville vokse sammen iløpet av de 2 ukene stingene var i, og det bekreftet legen. Så det ser fremdeles like ille ut der nede som i 2002 [8D] Skulle det grodd sammen, måtte de skjært bort arrvevet og laget et åpent sår før de sydde på nytt.. [&o] Det blir IKKE aktuelt. Er ferdig med maltraktering av underlivet (frem til jeg evt skal føde igjen)

ORIGINAL: sorciere_

Oj!! Spennande!!;) men så godt at det er heilt normalt (ok ikkje godt, men betryggandes).. 
Å no fekk no eg også lyst på sjokoladepålegg som vi ikkje har.. :\ Typisk deg å friste!! [8D]

Hihii! [:D] Vel, det var liksom det kjappeste der og da... Jeg er ikke så kreativ i matveien. Går liksom i skinke og ost, og det er jeg passe lei... [&:]

Herlige fred.. [:'(]er det mulig. Blir helt matt jeg... høres helt forferdelig ut med sånn sying! Det spørs vel hvor du blir sydd da? Om du hadde tatt kontakt med volvat eller noe, kunne du ikke fått det i narkose???I og med at de må "lage nytt sår/ny rift for så og sy sammen igjen mener jeg. Det er jo rene operasjonen.

Herlige fred.. [:'(]er det mulig. Blir helt matt jeg... høres helt forferdelig ut med sånn sying! Det spørs vel hvor du blir sydd da? Om du hadde tatt kontakt med volvat eller noe, kunne du ikke fått det i narkose???I og med at de må "lage nytt sår/ny rift for så og sy sammen igjen mener jeg. Det er jo rene operasjonen.

Jah.. kanskje jeg skal be dem legge meg i kunstig koma etter neste fødsel og fikse det en gang for alle [8D] Ikke rart jeg hadde dårlig sex i ett år etter første fødsel [:-]

ORIGINAL: Escuro

Jah.. kanskje jeg skal be dem legge meg i kunstig koma etter neste fødsel og fikse det en gang for alle [8D] Ikke rart jeg hadde dårlig sex i ett år etter første fødsel [:-]

Aua!! Skjønner godt du styrte unna KK. Var det Josefina som sydde deg på Voss???

Back
Topp