Da var 12-uker'n nådd!!!

Lucki83

Gammelt medlem
VIP
Deilig dag...Litt spesiell følelse syns jeg,litt letta over at den "usikre" perioden er over![:)]
Da bærer det videre i neste trimester av svangerskapet.
Neste høydepunkt blir jo UL,alltid like spesielt å se krabaten inni der sprelle og kose seg!
Fremdeles masse lykke til,til alle andre januar ventere...[;)]

Gratulerer med tolv uker! [:)]

Skulle gjerne vært der jeg også... men jeg får vel vente to uker til...
Har en god magefølelse, så jeg tror nok det går bra denne gangen også.

Ha lykke til i 2.trimester,-det pleier jo å være det beste!

Til alle:
- GOD SOMMER!! [:)]
(Idag resier vi på tre ukers ferie,-det blir toppers!)

Takk,takk...
God ferie da,kommer jo brått over 12-uker'n du da- sikkert mye annet å tenke på og slikt når dere er bortreist![;)]
Forsatt god sommer etter ferien og...

Jeg har to dager igjen til 12-uker'n.. og i dag fikk jeg beskjed om at de hadde funnet "noe" i urinen min, så jeg måtte komme innom med en ny en over helga..
-ikke gøy å få vite sånn..[:(]
men det går nok bra [:)]

Jeg er optimist![:D]

Går nok helt sikkert bra skal du se!!!
Er jo igrunn en god følelse at de faktisk dobbelt sjekker,og lager litt "styr" om det er noe,det viser jo at de vil det skal gå bra![;)]
Men om du var på konrtoll nå,målte de magen?
Prøvde de å høre hjertelyd?

Heisann! det er så utroooli deili å ha kommet over på den "sikre" siden! kan lissom puste litt ut nå! og så er det jo so gøy å kunne spre nyheten til alle og en hver da! =) hvor tidli går det ann å høre hjerteslagene da?

Er en litt spesiell følelse ja![;)]
Hjerteslagene skal man kunne høre nå fra 12 uke...
Jeg skal på kontroll på onsdag,så håper at jeg får høre de da!
Det kommer jo litt an på hvor mye livmoren er vokst,og hvordan bebisen ligger nede i der...

De målte ikke magen nei, er nok ikke så lett å komme til mellom valkene [:'(]
og hjertelyden prøvde hun ikke å lytte etter heller, men neste gang får vi nokhøre [:)]

Fikk høre fra en venninne at hun hadde fått en gutt i dag [:D] Har venta lenge på den gutten nå, tror jeg.. mener de hadde termin i Juni en gang..

Er motiverende å høre om de som det går bra med..
Et annet vennepar fikk ei jente for 3 uker siden eller no sånn, vi fikk hilse på henne en uke etter fødselen (vi bor litt langt unna, så det var jo hyggelig at ihvertfall EN av ungene var kommet til verden mens vi var "hjemme")

Hurra! er vel ikke noe sånn "magisk øyeblikk" i det den ene dagen går over til den andre, men det føles i alle fall deilig å vite at den STØRSTE faren for SA er over..

-og så begynner andre trimester om en uke.. fantastisk![:D]

Gratulerer så mye!!![:D]
Og,du begynner nå på andre trimester av svangerskapet...
Du har nå 12 fullgåtte uker,og er på vei inn i uke 13![;)]

hei å hå!
her hører jeg til[:)]deilig og alt føles friskt og ekte....nå går det framover[:D]
har hatt noen følelsesmessige tunge dager i det siste, så jeg har ikke vært så mye innpå her for tiden...men det kommer seg nok[;)]
er IKKE på gofot med svigermor og jeg tror hun må være den verste som fins...(det er ikke kødd en gang)men jeg orker ikke snakke om det akkurat nå...for da blir det så mye å skrive...men det som ikke knekker en gjør en bare sterkere!!det blir nok hun som blir den store taperen....nok om det, feil forum[:D]

lykke til videre, alle dere andre som har nådd 12 ukern oxo!klem

Gratulerer med å ha kommet over de 12 første ukene..Jeg er 15 uker på veg, og det er utrolig deilig å føle at jeg er sikrere og sikrere for hver dag:-)

Ønsker deg masse lykke til:-)

Klem Tinka

noen som er kvalm her etter at de har passert 14 uker? Jeg er så forferdelig kvalm og dårlig ennå...

ja endelig er jeg kommet til uke 13 nesten 14 så gla ferste del er over nå

Jeg er femten uker på vei i morra.. merker at jeg lett blir kvalm ennå, om jeg er sulten eller sliten eller trøtt.. -hjalp litt å reise på besøk til mamma og pappa nå i helga, men jeg stresser litt, og gleder meg til å komme hjem til det fredelige loftet vårt [;)]

Back
Topp