Da vannet deres gikk..

FrøkenSia

Elsker forumet
Var det noe farge på det?
Og kom det bare væske eller kom det også slim?

Jeg lurer litt på om vannet mitt har begynt å gå...har hatt MASSE slim i dag og
nå virker det som om det er noe mer enn bare slim som kommer...[&:]

Det kom bare væske hos meg, litt sånn krittfarget/hvitfarget vann. Eller... ikke bare litt... Det rant ganske heftig [;)]

Rant det konstant? Og lukta det noe? Lurer på om vannet mitt gikk i sted... Men det renner ikke konstant da så det kan jo bare være at jeg ikke har vært flink å knipe i det siste... [;)] men jeg fikk beskjed av jm at siden babyen ligger så langt nede i bekkenet så kunne det være at jeg trodde det var en urinlekkasje... Hmmm...

Her renner det ikke konstant...og lukter litt sånn rart..
Men det er så masse slim som kommer i tillegg..og nå er det også blod i slimet også..

Jeg skal se det litt ann, men det lukta litt rart her også... Men for din del så ville jeg ringt føden og spurt bare [;)] Kan hende du får beskjed om å komme inn på kontroll bare!

Vet ikke om du har ringt føden ennå, men det ville jeg ha gjort.
Da vannet mitt gikk trodde jeg at jeg tisset på meg i senga, da jeg sto opp rant det mere.. ikke noe farge, men litt slimaktig etterhvert..

Lykke til!'
De er kjempe flinke på Lhmr! Jeg forelsket meg nesten i noen av pleierene der ;)

Hos meg var det bare gjennomsiktig. Rant ikke konstant men pipla.
Lukta litt søtt og kvalmende.
Ta kontakt med føden om du er i tvil! [:)]

Hos meg fossa det ut etter at jeg hørte et svakt "knepp" der nede. det var som om jeg hadde tømt et par liter vann i senga så det var virkelig ikke noe tvil. Fargen var helt blank og konsistensen litt sleip.

Det fortsatte å renne litt men følte at det holdt å ta på seg et nattbind på vei til sykehuset. Når jeg henvendte meg i resepsjonen hadde jeg derimot en svær våt flekk på hele rumpa så da følte jeg meg ikke helt høy i hatten.

Back
Topp