Da Vand!

Tjukkaaa

Forumet er livet
Har jeg klare vårrull til deg[:D]. Så bare å komme[:D]

En ting jeg ikke ble fornøyd nok med var chilien... bruker den sterkeste chilien og derfor er jeg veeeeldig usikker på bruken - vil jo ikke at det ikke skal bli uspiselig. Men de ble ikke sterke nok-- Jaja da vet jeg at jeg trenger mer enn 6 små chilier i dobbel oppskrift...(høres jæææævlig mye ut da![&:])

Hahahhaha!!! Søta! [:D][:D][:D]

Sterk mat er SNADDER! [:D]

Send en i posten til meg du[8D][8D][8D]

ORIGINAL: Vand

Hahahah! Får jeg isoporeske og is så skal du ikke se bortifra det hehe. Må bare ikke vente med å hente dem da![8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Hahahah! Får jeg isoporeske og is så skal du ikke se bortifra det hehe. Må bare ikke vente med å hente dem da![8D]

Hahhahaa!!! Venter helt til jeg får purring fra posten at "Nå må du hente pakken"!!!!! [8D][8D][8D] Små blå vårruller! AHHAHAA! [8D][:D]

Nei, du får låne kjøkkenet her og lage vårruller til meg når du kommer på besøk! Gleder meg til å møte deg og Alìs! [:D][:D][:D] Buttman er også vææælkommin! [:D]

Hahhahaa!!! Venter helt til jeg får purring fra posten at "Nå må du hente pakken"!!!!! [8D][8D][8D] Små blå vårruller! AHHAHAA! [8D][:D]

Nei, du får låne kjøkkenet her og lage vårruller til meg når du kommer på besøk! Gleder meg til å møte deg og Alìs! [:D][:D][:D] Buttman er også vææælkommin! [:D]

Tihihih -åååånei du får lov å hjelpe meg å lage den gangen jeg låner kjøkkenet ditt[:D][:D][:D] rumpemannen og krykkemannen kan passe barna og snakke opppussing[8D]

Hahahha, rumpemannen og krykkemannen! [:D][:D][:D][:D][:D]

Jeg kan sitte ved kjøkkenøya og helle i vin etterhvert som glasset ditt blir tomt! [8D]

Jeg kan sitte ved kjøkkenøya og helle i vin etterhvert som glasset ditt blir tomt! [8D]

U got a deal!

U got a deal!

*gleeeeeeder meg*

Back
Topp