da va man kommen til uke 26:)

Mamma til snart 6:)

Betatt av forumet
uke 26 å man har vært innlagt 2 gang allerede grunnet høyt blodtrykk og nå sist gikk slimproppen så nå går man egentlig å venter på hva som skal skje nest.man er både nervøs å ja vet ikke hva man skal tenke,, heldigvis så sier de på sykehuset at lille i magen har og margin siden han han va før uke 25 allerede 800g.kjenner det begynner å bli en del mere kynnere for hver dag som går men de vil ikke sende meg før at jeg evt begynner å blø eller at kynnerene blir så sterke at det går over til rier.:( å så vet man jo hvordan det fungerer med å komme seg bort fra plassen og inn på sykehus herfra det tar tid , det er ikke akkurat fort gjort.

Godt du har kommet et stykke ut i graviditeten:). Kipt at du sliter med høyt bt og mye kynnere.. Slimproppen kan heldigvis dannes igjen:). Du må vel hvile mest mulig og ta vare på deg selv:). Mannen min ble født i uke 28 og veide 1,5 kg, så han var ganske stor:). Han er en frisk og voksen mann på snart 32 år:). Krysser alt for at formen kommer seg og at lille holder seg inne noen uker til❤️

ja men det fortsetter å komme slim så den danne ikke på nytt her sier legen etter som han sjekket sist i helgen med ul. så forhåpentligvis så klarer jeg å holde han der inne litt til sånn at alt går bra:)

uke 26 å man har vært innlagt 2 gang allerede grunnet høyt blodtrykk og nå sist gikk slimproppen så nå går man egentlig å venter på hva som skal skje nest.man er både nervøs å ja vet ikke hva man skal tenke,, heldigvis så sier de på sykehuset at lille i magen har og margin siden han han va før uke 25 allerede 800g.kjenner det begynner å bli en del mere kynnere for hver dag som går men de vil ikke sende meg før at jeg evt begynner å blø eller at kynnerene blir så sterke at det går over til rier.:( å så vet man jo hvordan det fungerer med å komme seg bort fra plassen og inn på sykehus herfra det tar tid , det er ikke akkurat fort gjort.
Hvis fødselen starter og d er langt til sykehus sender de nok luftambulsen/seaking for å hente deg:) d gjorde dem til meg når vannet gikk i uke 33 og d var to timer til nærmeste sykehus + vinterføre:)
Håper du får slappet av mest mulig og at lille holder seg i magen lengst mulig:)

i morrest våknet jeg med krampe i magen skulle ikke klare å snu meg noen veier .å samtidig så blir man redd når det er sånn. ja mn var innlagt i forje uke i Tromsø å når jeg skulle bli sendt herfra så bestilte de amk luftamubulanse klokka 13.50 å flyet kom ikke å hentet meg før 20.10 å var ikke fremme i Tromsø før kl. 21.40 så man kan jo begynne å tenke når de bruker så lang tid.

Håper du får roet ned, slappet av så mye som mulig og at bebis i magen din blir der så lenge som mulig:) Krysser fingrene for dere!

Back
Topp