*tuva* Forelsket i forumet 5 Des 2008 #1 det vart 2 egg[:)] da va det å vente til lillejulaften på resultatet[:)]
G glad laks Andre møte med forumet 6 Des 2008 #2 Sååå koselig! Tenk du ruger på 2 egg[:D][:D][:D] Jeg skal krysse fingrene for deg!!!! Lykke til[:D][:D]
Sååå koselig! Tenk du ruger på 2 egg[:D][:D][:D] Jeg skal krysse fingrene for deg!!!! Lykke til[:D][:D]
*Bobbo* Forumet er livet 6 Des 2008 #3 ORIGINAL: glad laks Sååå koselig! Tenk du ruger på 2 egg[:D][:D][:D] Jeg skal krysse fingrene for deg!!!! Lykke til[:D][:D]
ORIGINAL: glad laks Sååå koselig! Tenk du ruger på 2 egg[:D][:D][:D] Jeg skal krysse fingrene for deg!!!! Lykke til[:D][:D]
K kate Gift med forumet 6 Des 2008 #4 Grattis som ruger! Håper det blir tidenes julepresang for deg[:)]
H Hope Glad i forumet 6 Des 2008 #7 Gratulerer som ruger på 2 Gullegg[:D] Håper du får en fiiiiiiiiiin julegave iår[;)]
Angelicka Forumet er livet 6 Des 2008 #8 ORIGINAL: kate Grattis som ruger! Håper det blir tidenes julepresang for deg[:)]
M [miss] Forumet er livet 6 Des 2008 #9 Gratulera så masse som rugar![:D] Skal du ikkje teste før litle julaften? Eg blei rugar i går eg òg, og eg skal teste 18.desember[:)]
Gratulera så masse som rugar![:D] Skal du ikkje teste før litle julaften? Eg blei rugar i går eg òg, og eg skal teste 18.desember[:)]
twinanne Forumet er livet 6 Des 2008 #10 tuva lykke til med rugingen på dine to gullegg nå, håper at de gjør susen og det er det du trenger. Ellers ta godt vare på deg selv nå og kos deg i rugeperioden og adventstiden
tuva lykke til med rugingen på dine to gullegg nå, håper at de gjør susen og det er det du trenger. Ellers ta godt vare på deg selv nå og kos deg i rugeperioden og adventstiden
*tuva* Forelsket i forumet 6 Des 2008 #11 ja di sa 23des... mn bi jo å ta en test før den tid da;) men jeg har ikke store forhåpninge denne gangen...det som sjer det sjer gratulerer som runger du også[:)][:)][:)][:)][:)]
ja di sa 23des... mn bi jo å ta en test før den tid da;) men jeg har ikke store forhåpninge denne gangen...det som sjer det sjer gratulerer som runger du også[:)][:)][:)][:)][:)]