da va det avklart

AlleGodeTingeErTre<3

Forelsket i forumet
Jeg skal bli mamma IGJEN! Endelig føler jeg glede over det som skjer inni meg. alt ble så mye mer virkelig når jeg så det lille hjertet slå<3 var litt godt, men viste det var liv der. føler meg så trygg denne gang

men kan enda ikke klare å fårstå at jeg kommer til å elske denne like høyt som hun jeg har, men det kommer vel det også.

Gratulerer! Så herlig!!!

Å så herlig <3
Husker jeg også tenkte slik når jeg hadde nr. 2 i magen, men det går faktisk an. Det går an, så utrolig godt!!

Helt merkelig, og helt fantastisk <3

De tankene har jeg også. Vanskelig å forstå at det kan gå ann å elske noen så høyt. 

Samtidig kjenner jeg at jeg gleder meg til å få en til. 

Så utrolig flott. Jeg venter veldig på den tidlige ul jeg også, for å se hjerte slag. Da blir det jo avklart som du sier, har ikke min ul før i uke 8 så må vente litt over en uke neste mandag. Gru/gleder meg  

Jeg venter også nummer 2 :) Det er like uforstålig at det kal komme et helt nytt menneske inn i denne lille familien igjen. Det var jo en fantastisk reise sist og ikke så vanskelig å bli glad i den lille. Hvordan blir det å dele på kjærligheten til ennå en? Det blir sikkert like naturlig, men det blir en ny er faring. Tror vi er lagd for å takle den kjærlighete ja :)     

Back
Topp