VilHaNr.2 Betatt av forumet 27 Jun 2009 #1 Fikk TR I dag, så da havner jeg ikke i mars....Håper jeg kommer inn her med en lite spire i løpet av noen uker.."håpe håpe"
Fikk TR I dag, så da havner jeg ikke i mars....Håper jeg kommer inn her med en lite spire i løpet av noen uker.."håpe håpe"
VilHaNr.2 Betatt av forumet 27 Jun 2009 #3 Tusen hjertelig takk[:D] Håper vi blir mange her etter hvert[:D]
N Nnem Forumet er livet VIP 27 Jun 2009 #4 Vi får krysse fingrene for oss begge[:)] Men skal prøve å ikke tenke så mye på det[:)] Lykke til alle sammen[:)]
Vi får krysse fingrene for oss begge[:)] Men skal prøve å ikke tenke så mye på det[:)] Lykke til alle sammen[:)]
VilHaNr.2 Betatt av forumet 27 Jun 2009 #5 ORIGINAL: Nnem Vi får krysse fingrene for oss begge[:)] Men skal prøve å ikke tenke så mye på det[:)] Lykke til alle sammen[:)] kan være lurt det ja[:)]...Var du inne på mars 2010? syns jeg kjenner deg igen[:)]
ORIGINAL: Nnem Vi får krysse fingrene for oss begge[:)] Men skal prøve å ikke tenke så mye på det[:)] Lykke til alle sammen[:)] kan være lurt det ja[:)]...Var du inne på mars 2010? syns jeg kjenner deg igen[:)]
N Nnem Forumet er livet VIP 28 Jun 2009 #6 ORIGINAL: VilHaNr.2 ORIGINAL: Nnem Vi får krysse fingrene for oss begge[:)] Men skal prøve å ikke tenke så mye på det[:)] Lykke til alle sammen[:)] kan være lurt det ja[:)]...Var du inne på mars 2010? syns jeg kjenner deg igen[:)] Ja, var inne på mars 2010.
ORIGINAL: VilHaNr.2 ORIGINAL: Nnem Vi får krysse fingrene for oss begge[:)] Men skal prøve å ikke tenke så mye på det[:)] Lykke til alle sammen[:)] kan være lurt det ja[:)]...Var du inne på mars 2010? syns jeg kjenner deg igen[:)] Ja, var inne på mars 2010.