Da tror jeg TR er på vei

fano

Gift med forumet
Det ser nå ut som medisinene ikke trekker inn lenger, det kommer mer og mer ut sammen med litt lyyyyserbrunt/rosa. Jeg var på riksen i går og forhørte meg om hva som er bivirkninger på progestanpillene siden bruksanvisninga står på nederlandsk. Hun ene på apoteket kunne det språket og sa at den mest vanlige bivirkningen er blødninger og irritasjon i kjeden. Jeg vil jo gjerne tro på at det er bare bivirkninger jeg har, men i dag har jeg hatt vondt nedest i korsryggen og bittesmå kramper i magen, det ligner veldig på TR symptomer [:(] Blir så lei meg og frustrert over at det ALDRI kan bli vår tur. Er også ganske frustrert over at de faktisk ikka har utredet meg fullt ut, kanskje de da kunne funnet ut hvorfor egget ikke vil feste seg, det er jo bare det som står igjen, og jeg har en stor og frodig slimhinne hver gang,  snufs [:(] Skikkelig møkkadag, var godt og dra en tur i stallen i går og bare stå og kose med hesten min, hun er der hvertfall.

Huff fano, håper det ikkje er TR som er på vei. Er så trasig når det aldri kan være "oss" som får oppleve den positive testen[&o] Vil fortsette å kryssa fingrane for deg, håper at du allikevel har et egg som har festa seg, og at denne mørke utfloden bare er reaksjoner på pillene!! Sender deg en god klem!!

Tusen takk, kjenner at jeg trenger det nå altså [&o]

Men menssmerter er jo veldig normalt ved en graviditet også, så ville ikke tatt det som noe negativt. Men trist du føler det sånn. Er jo som dem sa vanlig med litt blødninger og iritasjoner også. Jeg har fortsatt tro på deg, og krysser alt jeg kan enda[:)]
Ikke gi opp! Tenk posetivt litt til hvis du klarer.

Håper virkelig det ikk er tr som er på vei.
Krysser fingre og tær for deg. [:)]

Det er kanskje et par dager for tidlig, men forrige gang begynte jeg også og blø på dag 10, er bare så redd for at det skjer igjen, mensen min er så sinsykt kraftig og pløyer gjennom det som er, forbanna dritt mensen[:@] Underbevisstheten min håper og tror fortsatt, går jo på medisinene og babyklistret enda, men magefølelsen sier meg at det ikke er noe håp, ikke rart man blir psykisk ustabil når kroppen ikke samarbeider. Ikke meningen og klage sånn altså, men godt og få ut litt....

Får håpe dette gjelder meg da......

det du sier er veldig sant. Nå krysser jeg fingra enda mer for deg altså, håper noen av oss tester positivt hvertfall [;)]

skal på riksen og ta blodprøve på mandag før halv 10, så må jeg ringe labratorie kl 14 for og få svaret

jo takk, men de sier at man ikke skal få mensen så lenge man går på disse tablettene, men tror den kommer alikevel jeg hvis den vil, vi får se om det roer seg og ikke kommer blod.

jeg går også på progynova og progestan

ORIGINAL: * Bobbo *

Håper virkelig det ikk er tr som er på vei.
Krysser fingre og tær for deg. [:)]

sign

Uff, så leit at du føler deg nedfor... Det er vel vanskelig å holde motet oppe hele tiden, er en utrolig berg og dalbane...
Men som Elin skriver så skulle du ikke bry deg om blødninger når du går på de medisinene... Så jeg håper og krysser fingrene for at du tester positivt og har skremt bort Tr!!

Back
Topp