Da tror jeg at jeg kan melde meg inn her....

TGIF

Forelsket i forumet
Hei! Jeg er da andregangs medlem av en juni-gruppe her på BV, var her i 2009 også, og har denne gang fått foreløpig termin på minstemanns bursdag  Så vi liker visst å være rutinerte her i hus... Er iflg legen 10+1 idag, og har sneket her inne en stund, tenkte at nå var tiden inne for å si hei til alle flotte juni-damer, håper på å bli bedre kjent her etterhvert :)
Er fra Aust-Agder og sist laget vi en treff gruppe der vi samlet oss både før og etter graviditet og fant på mye kos, så er du fra Aust/Vest -agder og er interessert av å treffes etterhvert, så skrik ut

Takk

Så morsomt! Jeg "meldte" meg også inn her i dag :)
Skal bli gøy å følge alle frem til juni.

Velkommen hit

Velkommen til deg også eLLe*meLLe
Ja, blir en spennende tid det her :)

Takk

Gratulerer så mye, og hjertelig velkommen inn hit. Koselig at gruppa vokser! :)

Så morsomt at termindatoen er på bursdagen til minstemann da. Vet faktisk om noen fler som også har truffet akkurat på dagen. Morsomt! ;)

Velkommen hit, og gratulerer med spiren! :D
Tydelig at dere er rutinerte ja, hihi. Utrolig artig da! :D
Jeg har selv termin veldig nærme min egen bursdag, så det blir spennende :)

gratulerer og velkommen hit :)

Gratulerer og velkommen hit :-)

Tusen takk dere

Gratulerer og velkommen hit!=) Da er vi to som er medlem av juni 09 og juni 12 ;) Var ikke så veldig aktiv der, men kikket innom titt og ofte!
Blir spennende å oppleve det igjen=)

Velkommen, har sendt deg PM :)

Hei,
så koslig at det er noen fler fra Aust-Agder her nå. Tror at det kun er vi to så langt men vi får håpe på fler. Det er jo koslig med tanke på senere treffer. Hvilken by kommer du ifra? Jeg bor i Arendal og har snart bott her i 1 år nå.

Håper vi får selskap av noen fler fra Aust-Agder etter hvert.

EBmam skrev:
Er fra Aust-Agder og sist laget vi en treff gruppe der vi samlet oss både før og etter graviditet og fant på mye kos, så er du fra Aust/Vest -agder og er interessert av å treffes etterhvert, så skrik ut

Vest Agder her, nærmere bestemt hovedstaden Kristiansand... :-) Men tror ikke det er så mange av oss...

Tusen takk alle for hyggelig velkomst :)

Ja, dere damer fra Aust/Vest -agder, vi må få til å treffes etterhvert, vi blir jo litt en egen rase når vi går gravide og får små, så er veldig kjekt å komme sammen :D

Takk takk :D

Ja, Meko, jeg er fra Grimstad :)

Back
Topp