Da tok vi....

Mr.Darcy

Gift med forumet
....18 skritt på en gang idag....itillegg har han gått mye frem og tilbake mellom meg og mamma[:D] Flinke gutten min[:D][:D][:D][:D]

Å så flink han er[:D] Det er så kjekt når dei går![:)] Her må vi nok vente minst ein mnd til, Nikoline berre reiser seg, går ikkje langs med enno heller, men kryper som ein rakett[:D]

Ja det er så innmari kult...har gått en del idag og...[:D]

he..he.. så moro, vi har det på samme måte vi også. Å så stolt han er når han klarer å gå langt[:D]

Fortjener masse skryt flinke gutten din [:D]

så morsomtå høre at det går så fort fremover, tipper mammaen er aldri så lite stolt ja[:D]

Så flink han er[:D]

DA har vi fått en gående gutt i huset....[:D]

Nå går han mer enn han krabber.....litt ustø ennå, men det kommer seg

Er såååå utrolig stolt nå[:D]

Grattis grattis!
utrolig så fort det hender når de først setter seg i gang. Emma har lenge gått rundt og holdt seg i møblene, og jeg mistenkte henne for ikke å ville slippe seg før hun selv følte hun hadde rimelig bra kontroll. ..Så den dagen hun først startet å gå ordentelig så kom hun mot mammaen sin, stoppet opp og bøyde seg ned for å plukke opp noe på gulvet, og så gikk hun videre mor meg. Stålkontroll! Utrolig fasinerende å se.
Lykke til videre med en gående gutt i huset![:)]

Flinke gutten . Han får komme hit å lære opp tullemor hun har enda ikke tatt ett eneste skritt. Trives godt med å krabbe [:D]. Men en eller annen gang er det hennes tur får jeg håpe [:D]

Back
Topp