Da tenner jeg et lys for Vegard

Blippetiblippblopp

Elsker forumet
.. og alle de andre englebarna.

Det smerter så å høre at små går bort fra oss, men må lese så jeg innser hvor heldig jeg er som fortsatt har min her, og at desverre skjer slike ting, så man ikke skal ta sine kjære for gitt.

http://www.facebook.com/group.php?gid=108983715808284&ref=ts#!/group.php?gid=108983715808284&v=wall&ref=ts

Uff av meg, klarte ikke lese alt... [:(][:(]

For å være helt ærlig prøver jeg ikke å klikke meg inn på disse trådene... Sist jeg gjore det kom jeg inn på englebarna på generelt... det vekker mange følelser....

Vi er så uenderlig heldige

Jeg vet ikke hvorfor, men klarer liksom ikke å styre unna. Ikke for underholdning, men for å minne meg på hvor TØFF verden kan være, så jeg kan titte ut av den boblen jeg lever i innimellom. Dette  er nemlig mitt værste mareritt (og det er jeg vel ikke alene om ..) Døden har opptatt mye tanker hos meg helt siden jeg var lita, så det er vel også en grunn. Hender seg ofte at jeg sjekker om lillemann puster når han ligger og sover. senest da han sovnet idag..

R.I.P

Uff,så utrolig trist og meningsløst[:(][:(]
Hvil i fred lille venn[:(]

forferdelig trist å lese dette om gutten Vegard[:(]er så utrolig glad forr at mine barn har det bra.
hver kveld før jeg legger meg titter jeg alltid innom soverommene deres..[:)]

Så utrolig trist[:(]
Hvil i fred, lille venn[:(]

Uff så trist.
Hvil i fred Vegard.

Tror det var han jeg leste et innlegg om på BV for en stund siden. Tenkte faktisk på han igår og lurte på hvordan det gikk, men fikk da vite det idag. Livet kan noen ganger være så inderlig urettferdig og jeg har selv fått føle døden så tett innpå litt for mange ganger. Selv om jeg prøver å styre unna slike tråder selv er jeg helt enig med Blippetiblippblopp: man trenger å minne seg på hvor heldige vi her og ikke være for naive og ta alt for gitt.

Hvil i fred Vegar! ???

Back
Topp