Da tar jeg sjansen..

Enkefalos

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Aprillykke 2017
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
..og melder meg inn her :) Har hatt en litt trøblete start med blødninger og voldsom bekymring for om dette skal gå bra. I går fikk vi se den fineste lille reka med bankende hjerte og det hele. DET var godt det!

I følge siste mens, har jeg termin 27. juli, men siden gynekologen mente jeg ikke kunne være lenger på vei enn 6 uker (altså 2 uker kortere enn jeg har regnet ut), poster jeg her. Forstå det den som kan, siden jeg vet nøyaktig eggløsningsdato og når det skjedde. Kommer nok en stund til å ha i bakhodet bekymringen om at kan det være noe galt som gjør at det ikke utvikler seg normalt? Men har ikke tenkt til å la det styre gleden over å se den lille :)

Hurra!!

Hipp hurra! Gratulerer :)

Gratulerer så mye :-)

Gratulerer og velkommen inn hit:)

Disse små vokser i rykk og napp... :) den endelige terminen kan ikke være sikker før orginal ultralyd :) så ville ikke tatt det han sa så veldig tungt ;) tipper din egen menstermin er rimelig spot on :)

Men velkommen og gratulerer :)

Gratulerer og velkommen!:):)

Hurra og gratulerer.
Dersom du mener at du er lenger på vei, så ville jeg vurdert å stå fast bestemt på det. er bedre å få to uker fortidlig en 2 uker etter termin. altså 4 uker før legen sin termin enn 4 uker etter din termin :D

Back
Topp