da tar jeg pause!!!

Emba_Larsen

Forumet er livet
nå har enkelte her inne fått meg så forbanna at jeg stikker!!!!
aner ikke når jeg kommer tilbake!
håper dere klare å finne frem til den koselige atmosfæren det brukte å være her inne..

vi snakkes på msn dere som har meg der....
[8|]

Nei ikke stikk, du er jo en av de som lager god stemning her inne. Drit i det tullet med gåstol, du er ikke en dårlig mor

ORIGINAL: merry christmas

Nei ikke stikk, du er jo en av de som lager god stemning her inne. Drit i det tullet med gåstol, du er ikke en dårlig mor

Enig der ja! Ikke forlat oss da!

ikke gjør det da[:(]

Bare blås i det...Ikke bry deg noe om det der...!

Vil ha deg her inne [:)]

ORIGINAL: Beijbi

Bare blås i det...Ikke bry deg noe om det der...!

Vil ha deg her inne [:)]

ja det mener jeg også.
ikke gå... da føler jeg meg iallefall skyldig!!!!!!!!!![:(]

huh,tror jeg har  gå glipp av noe .
men uansett kan ikke tror at noen mente d om de har kaldt deg dårlig mor , er vel bare veldig dårlig ordlegging ..åssen kan enn blir  dårlig mor pga gåstol liksom ? [&:]

er jo ikke helt me på problem stillingen men uansett  Ikke gå!

ORIGINAL: Curl

ikke gå da, nå som du får gode varme votter og[:D] vi er jo så hyggelige. ikke gå bare for at noen vi ikke kjenner lager bråk...

men jeg tror vi kan be moderator sende denne personen en advarsel at sånn oppfører man seg bare ikke, og om det gjentar seg så blir de utestengt...eller tar jeg feil nå??

kunne jo tro dette var en grunn til det ja..hun tråkker jo på personer her, men jeg har ikke peiling..

Du lille venn da... ikke slett deg,men skjønner jo hvorfor du er fristet.. Jeg sletta meg jo jeg,men måtte komme tilbake igjen..[;)] 
Send meg PM om du vil.. *klemme på "lille poop`n" min * thihi...

sletter meg ikke jeg[;)]  ville bare ha en liten pause.. og nå har jeg gått tur å kjøpt meg monopol med bankkort, og sinnet og frustrasjonen er borte[:D][:D][8D]

kan jo ikke stikke fra tuppeluppene mine daaa[:D][:D]

nå har jeg lagt inn mitt siste innlegg der [;)]  hadde vel egentlig håpet at elvir@ hadde tatt til vett og fått den slettet men men[8|]

nå skal vi kose vårs [:D]

Oj... her har jeg gått glipp av saker og ting skjønner jeg... [8|]

Godt du ikke skulle forlate oss allikevel. [:)] (Har holdt meg unna den gåstol-tråden. Gjorde jeg visst rett i...)

ORIGINAL: lille poop

nå har enkelte her inne fått meg så forbanna at jeg stikker!!!!
aner ikke når jeg kommer tilbake!
håper dere klare å finne frem til den koselige atmosfæren det brukte å være her inne..

vi snakkes på msn dere som har meg der....
[8|]

lille puppen min, ikke stikk da[:)]

tenkte faktisk på akkurat det samme tidligere idag, ble så sint at jeg faktisk gråt! men kom fram til at di ikke skal få knekke meg på deg måten! er ikke verdt det..

prøv å overse det[:)]

vil jo ha deg her[:D][:D]

Back
Topp