Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig leit. Håper det klaffer igjen så snart du er klar- og jeg håper virkelig du stikker innom oss og forteller det når du venter igjenUltralyd idag bekreftet det jeg egentlig visste i hjertet mitt. Ingen liv. Jeg har blødd alt ut. Det var hyggelig å være del av gruppen her inne så lenge det varte. Ønsker alle sammen lykke til videre![]()

Det er jeg sikker på at vi harSå trist å høre kjære degfår håpe vi har bedre lykke neste gang
![]()

Takk for det! Jeg stikker innom, forhåpentligvis veldig snart!Så utrolig leit. Håper det klaffer igjen så snart du er klar- og jeg håper virkelig du stikker innom oss og forteller det når du venter igjen![]()
TakkOff, det var leit å høre! Sender en klemLykke til på ferden videre. Jeg fjerner deg fra terminlisten.

Så utrolig tristUltralyd idag bekreftet det jeg egentlig visste i hjertet mitt. Ingen liv. Jeg har blødd alt ut. Det var hyggelig å være del av gruppen her inne så lenge det varte. Ønsker alle sammen lykke til videre![]()

Tusen takkSå utrolig tristSender deg masse varme tanker og ønsker om bedre lykke neste gang!
![]()

Takk for detLeit å høre. Håper det klaffer for deg snart.Klem

Det er det jeg trøster meg med. Er glad kroppen ordner opp. TakkUff, så vondt! God bedring og lykke til videre - husk at dette er kroppens måte å ta seg av noe som ikke var liv laget![]()