Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig leit. Håper det klaffer igjen så snart du er klar- og jeg håper virkelig du stikker innom oss og forteller det når du venter igjenUltralyd idag bekreftet det jeg egentlig visste i hjertet mitt. Ingen liv. Jeg har blødd alt ut. Det var hyggelig å være del av gruppen her inne så lenge det varte. Ønsker alle sammen lykke til videre
Det er jeg sikker på at vi harSå trist å høre kjære deg får håpe vi har bedre lykke neste gang
Takk for det! Jeg stikker innom, forhåpentligvis veldig snart!Så utrolig leit. Håper det klaffer igjen så snart du er klar- og jeg håper virkelig du stikker innom oss og forteller det når du venter igjen
TakkOff, det var leit å høre! Sender en klem Lykke til på ferden videre. Jeg fjerner deg fra terminlisten.
Så utrolig trist Sender deg masse varme tanker og ønsker om bedre lykke neste gang!Ultralyd idag bekreftet det jeg egentlig visste i hjertet mitt. Ingen liv. Jeg har blødd alt ut. Det var hyggelig å være del av gruppen her inne så lenge det varte. Ønsker alle sammen lykke til videre
Tusen takkSå utrolig trist Sender deg masse varme tanker og ønsker om bedre lykke neste gang!
Takk for detLeit å høre. Håper det klaffer for deg snart. Klem
Det er det jeg trøster meg med. Er glad kroppen ordner opp. TakkUff, så vondt! God bedring og lykke til videre - husk at dette er kroppens måte å ta seg av noe som ikke var liv laget