Da takker jeg for meg...

NyPrøver2020

Elsker forumet
Assistert-jentene
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Da fant legen to små «egg» uten hjertelyd. Starter på medisin i dag slik at kroppen støter det fra seg. Etter 5 forsøk ivf så kjenner jeg dette er veldig vondt, er totalt knust ❤️Vi har ikke råd til flere forsøk nå, er grenser på hva vi kan bruke av midler. Lykke til alle dere her inne.

Nei huff så fælt :crybaby2og så utrolig kjipt når det er økonomien som begrenser :( Sender en stor klem :Heartred

Så uendelig trist:Heartred:Heartred blir litt mållaus:Heartred:Heartred
Håper så inderlig dere får ett lite under:Heartbigred:Heartbigred

Dette var fryktelig trist, og forstår at det er en stor påkjenning for dere :(
Ta vare på hverandre, og håper det på en eller annen måte ordner seg for dere etterhvert ❤️

Dette var vondt å høre :( Sender deg en stor klem, ta godt vare på deg selv ❤️

Da fant legen to små «egg» uten hjertelyd. Starter på medisin i dag slik at kroppen støter det fra seg. Etter 5 forsøk ivf så kjenner jeg dette er veldig vondt, er totalt knust ❤️Vi har ikke råd til flere forsøk nå, er grenser på hva vi kan bruke av midler. Lykke til alle dere her inne.
Tusen klemmer til deg❤️ Det er så forferdelig vondt, ikke noe annet å si. Håper virkelig dere lykkes en dag, det fortjener dere❤️

Så ufattelig trist :Heartred Livet er jammen urettferdig! Håper dere lykkes etterhvert allikavel :Heartpink

Veldig trist å høre! Dere har jammen vært igjennom mye :Heartred håper dere får et lite mirakel!

Så utrolig trist og urettferdig :(:(

Sender gode klemmer ❤️

Så ufattelig trist å høre Nyprøver2020❤️ Håper virkelig at dere kan få en mirakelspire, selv om sjansene kanskje er små. Livet er urettferdig! Sender deg mange mange trøsteklemmer❤️❤️❤️

Dette er ufattelig trist, forferdelig urettferdig og rett og slett beintøft :( Håper virkelig dere får den etterlengtede mirakelbabyen deres til slutt, ønsker deg alt godt fremover. Ta vare på hverandre og bruk de mulighetene dere har til å få hjelp i den vonde tiden :Heartred:Heartred

Back
Topp