Da takker jeg for meg:-(

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Da takker jeg for meg, jenter:sad002
Hatt sterke murringer idag, både i mage og korsryggen. Og nå ikveld begynte jeg å blø:( Ønsker dere alle masse, masse lykke til videre i graviditeten:Heartred
 
Å nei, så utrulig leit å høre!:sad002 Sender deg mange klemmer og gode tanker :Heartred:Heartred
 
Dette var bare uendelig trist❤️Krysser fingrer å sender masse babystøv,håper den sitter neste gang❤️Stor god klem
 
Takk for alle gode klemmer, snille dere:smiley-angelic003
Går bare å venter på å blø mer, men har ikke blødd mer siden jeg blødde litt i ettermiddag. Glad for at jeg fortsatte med testing, så jeg fikk en liten "hands up":sorry:
 
Å kjære du ❤️❤️❤️❤️ Dette var leit, håper det bare var en uskyldig liten blødning:sorry: Stor og god klem!
 
Da takker jeg for meg, jenter:sad002
Hatt sterke murringer idag, både i mage og korsryggen. Og nå ikveld begynte jeg å blø:( Ønsker dere alle masse, masse lykke til videre i graviditeten:Heartred
Ånei :sad015 håper det bare er en uskyldig blødning! Har du blødd mer? Målt hcg hos lege? Stor klem til deg ❤️
 
Så gode dere er:Heartred
Tror ikke det er noe vits å måle noen hCG. Testene synker. Spotter litt nå, og venter på at blødning skal ta seg opp. Har vondt i magen. Testene er enda svakere idag. Er så lei meg, og hadde sett fram til mye fine stunder sammen med dere:(
20200828_091825.jpg
 
Så gode dere er:Heartred
Tror ikke det er noe vits å måle noen hCG. Testene synker. Spotter litt nå, og venter på at blødning skal ta seg opp. Har vondt i magen. Testene er enda svakere idag. Er så lei meg, og hadde sett fram til mye fine stunder sammen med dere:(
Vis vedlegget 334095
Dette var utrolig trist ❤️ Håper du kommer deg raskt opp i salen igjen og inn i juni forum ❤️
 
Så gode dere er:Heartred
Tror ikke det er noe vits å måle noen hCG. Testene synker. Spotter litt nå, og venter på at blødning skal ta seg opp. Har vondt i magen. Testene er enda svakere idag. Er så lei meg, og hadde sett fram til mye fine stunder sammen med dere:(
Vis vedlegget 334095
kjære deg :Heartred så vondt å lese. håper det blir raskt overstått slik at dere kan prøve igjen. en fattig trøst er at man lettere blir gravid med litt HCG i kroppen
 
Back
Topp