Vi skulle visst ikke være like heldige denne gangen og oppholdet her inne blir visst kortere enn jeg hadde håpet på
Begynte å blø på formiddagen i går og blør fortsatt. Ønsker dere andre masse lykke til! Håper spirene deres klorer seg fast 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å nei :-( er du sikker? Kan det ikke være uskyldig blødning da?♡♡Vi skulle visst ikke være like heldige denne gangen og oppholdet her inne blir visst kortere enn jeg hadde håpet påBegynte å blø på formiddagen i går og blør fortsatt. Ønsker dere andre masse lykke til! Håper spirene deres klorer seg fast
![]()
HeiHar ikke testet, men regner med at det er en spontanabort. Blør som en vanlig menstruasjon så tenker at det er litt for mye til å være uskyldig.vi får krysse fingrene og satse på at en ny positiv test ikke lar vente alt for lenge på seg ❤

Tusen takkHuff, samme skjedde meg sist. Lykke til videre! Håper spiren sitter snart igjen <3
Dette skjedde også meg forrige mnd og 3 uker etter på var jeg gravid. Krysser fingrene for at du blir ekstra fruktbar i neste ppTakk for gode ordtok en test i dag og den var desverre negativ.
Ønsker alle sammen Lykke til videre med svangerskapet
![]()