Vi skulle visst ikke være like heldige denne gangen og oppholdet her inne blir visst kortere enn jeg hadde håpet på Begynte å blø på formiddagen i går og blør fortsatt. Ønsker dere andre masse lykke til! Håper spirene deres klorer seg fast
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å nei :-( er du sikker? Kan det ikke være uskyldig blødning da?♡♡Vi skulle visst ikke være like heldige denne gangen og oppholdet her inne blir visst kortere enn jeg hadde håpet på Begynte å blø på formiddagen i går og blør fortsatt. Ønsker dere andre masse lykke til! Håper spirene deres klorer seg fast
HeiHar ikke testet, men regner med at det er en spontanabort. Blør som en vanlig menstruasjon så tenker at det er litt for mye til å være uskyldig. vi får krysse fingrene og satse på at en ny positiv test ikke lar vente alt for lenge på seg ❤
Tusen takkHuff, samme skjedde meg sist. Lykke til videre! Håper spiren sitter snart igjen <3
Dette skjedde også meg forrige mnd og 3 uker etter på var jeg gravid. Krysser fingrene for at du blir ekstra fruktbar i neste ppTakk for gode ord tok en test i dag og den var desverre negativ. Ønsker alle sammen Lykke til videre med svangerskapet