Da takker jeg for meg :(

Trultemor87

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Vi skulle visst ikke være like heldige denne gangen og oppholdet her inne blir visst kortere enn jeg hadde håpet på :( Begynte å blø på formiddagen i går og blør fortsatt. Ønsker dere andre masse lykke til! Håper spirene deres klorer seg fast :)

Uff, jeg føler med deg! Men har du testet for å se at HCG synker? Mange som blør i svangerskapet uten at det betyr spontanabort! Krysser alt jeg har for deg! ❤️

Vi skulle visst ikke være like heldige denne gangen og oppholdet her inne blir visst kortere enn jeg hadde håpet på :( Begynte å blø på formiddagen i går og blør fortsatt. Ønsker dere andre masse lykke til! Håper spirene deres klorer seg fast :)
Å nei :-( er du sikker? Kan det ikke være uskyldig blødning da?♡♡

Nei, så trist :(

Det er som de andre skriver mange som blør tidlig i graviditeten, så kanskje det fortsatt er et håp?

Har ikke testet, men regner med at det er en spontanabort. Blør som en vanlig menstruasjon så tenker at det er litt for mye til å være uskyldig. :( vi får krysse fingrene og satse på at en ny positiv test ikke lar vente alt for lenge på seg ❤

Har ikke testet, men regner med at det er en spontanabort. Blør som en vanlig menstruasjon så tenker at det er litt for mye til å være uskyldig. :( vi får krysse fingrene og satse på at en ny positiv test ikke lar vente alt for lenge på seg ❤
Hei :)
Jeg spotter 7. dag på rad nå. Har hatt to små friske blødninger. Mine tester er fremdeles positive. Min fastlege og jordmoren sa at så tidlig i et svangerskap vil man få negative tester etter 36-48 timer, dersom man har en spontan abort. Ikke tenk at alt håp er ute, før du sitter med en negativ test.
Masse lykke til!! :smiley-angelic001

Uff, så trist! ❤ Men håpet er fortsatt ikke ute, selv om jeg skjønner at det følest slik..

Uff så trist. Håper spiren sitter fort igjen:happy119

Takk for gode ord :) tok en test i dag og den var desverre negativ. :( Ønsker alle sammen Lykke til videre med svangerskapet :)

Takk for gode ord :) tok en test i dag og den var desverre negativ. :( Ønsker alle sammen Lykke til videre med svangerskapet :)
Dette skjedde også meg forrige mnd og 3 uker etter på var jeg gravid. Krysser fingrene for at du blir ekstra fruktbar i neste pp :)

Back
Topp