Da takker jeg for meg :(

3gutterog1hemlighet.

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Etter att jeg begynte å blø i går, og hadde en tidlig UL i dag der legen ikke fant noen ting, må jeg takke for meg :( syntes dette er kjempe trist.. Men dere får kose dere videre med voksene mager og se frem mot oktober.. :)

Uff så trist! Hvor langt på vei var du?
Jeg blør nå og har smerter så kanskje jeg må bli med deg ut :(

ja kjempe trist :( jeg var 7+1 i dag :( håper du beholder.. det rare er at jeg blødde uten klumper og uten smerter og ikke så voldsomt mye i går, nå er det bare litt på papiret.. skjønner ikke noe jeg :(

ja kjempe trist :( jeg var 7+1 i dag :( håper du beholder.. det rare er at jeg blødde uten klumper og uten smerter og ikke så voldsomt mye i går, nå er det bare litt på papiret.. skjønner ikke noe jeg :(

Oj, ja det hørtes forvirrende ut.. Jeg har smertene, men blodet mitt er helt "utvannet" - helt tynt og rosa. Uff, ikke moro å bli stående slik å vite med sikkerhet hva som skjer eller har skjedd. Sender deg en god klem :)

Er du sikker på at alt er kommet ut? Skal du på kontroll igjen?
Uansett så er det utrolig trist å miste :( Klem på deg!

uff så trist da :/ er min tur snart, og jeg frykter det samme :(

Nei og Nei så trist, uff uff.. :( :(

Masse lykke til vidre, stor klem til deg fra meg.

---------------------------

Jeg fikk samme beskjed som deg med min gutt som nå er en sprell levene 2 år gammel gutt.
De fant ingenting bare en tom fostersekk,

"Tom fostersekk var også kaldt "Blighted ovum".
Det oppstod når et egg befruktes, men noe er i veien med egget og/eller
sædcellen slik at et foster ikke dannes.
Allikevel dannes morkake, fostersekk, fostervann o.l.
Men altså ikke noe foster.
Ettersom det er forløperen til morkaken som danner hCG
vil man få positiv graviditetstest, og føle seg gravid på samme måte som ellers.
Men der tok hun grundig feil!!

Kjempe trist :(
Lykke til videre! :)

problemet er at han ikke fant noe inni der .. ikke noe tegn til graviditet.. men han fant det for 14 dager siden når jeg var på første ul. å nå var alt borte vekk ??

Forferdelig trist å lese :( Lykke til videre.

Huff føler virkelig med deg, utrolig trist. Sender en varm klem

Back
Topp