Da takker jeg for meg...

FrøkenB*

Forelsket i forumet
Ja, som overskriften sier gikk ikke ultralyden idag så veldig bra. Svangerskapet utviklet seg ikke normalt og det var ikke noe hjerteaktivitet, så det blir utskrapning imorgen...
Så da takker jeg for meg og ønsker alle April mammaer lykke til:)

Så kjempetrist da :(  
Håper det går bedre for deg neste gang, og at spiren holder seg fast hele 9 måneder :)

huff d va trist..følelsen kjenne æ godt til har mista 2 gang på 5 måna..den ene i uke 13 den andre uke4...e gravid igjen nu å krysser alt æ har for at d ska gå bra...

Huff, veldig trist at det ikke ble sånt som det skulle :/ Tar dere noen måneder pause fra prøving og får mensen, så da vil spiren nok klare å sitte seg fast og utvikle seg fint i 9 mnder etter dere prøver igjen. Lykke til, og god bedring etter sykehuset. Go' klem <3

Det var trist å høre... Lykke til videre!

Men er ikke det litt tidlig å se enda?? Enn hvis du bare er litt kortere på vei..? Jeg ville ventet med operasjon til jeg var helt sikker..Lykke til uansett..klem..

Imogene skrev:
Åh, det var trist.. Lykke til videre, håper det går deres vei neste gang!

så trist å høre:( lykke til videre!

Det var trist at du må forlate oss! Håper en ny spire sitter snart! Klem til deg

Så trist:( Håper neste spire sitter! Stor klem

Frisør1 skrev:
Men er ikke det litt tidlig å se enda?? Enn hvis du bare er litt kortere på vei..? Jeg ville ventet med operasjon til jeg var helt sikker..Lykke til uansett..klem..

Vel, den lille hadde ikke vokst noen ting på 5 dager,  målene på livmor/fostersekken viste at jeg var 7 uker på vei og da skulle de ha funnet hjerteaktivitet + større embryo.. Pluss at jeg har blødd endel. Så oddsene er vel lik 0. Men det er jo naturen som ordner opp, det er ikke så mye å gjøre med selvom det er trist

Tusen takk alle sammen :) Vi får se, tror vi venter litt med prøvingen, lillemor er jo bare 8 måneder og denne graviditeten var ikke planlagt. Men selvsagt trist når vi hadde bestemt oss for å beholde, men sånn er livet. Får håpe nestemann klorer seg fast.
Masse lykke til, jenter !

Så trist :( håper du kommer sterke tilbake med termin i sommern :) mange klemmer!!!!

Det var trist:-( Nyt barseltiden og babyen din så lenge før neste spire setter seg igjen.

miss daisy skrev:
Så kjempetrist da :(  
Håper det går bedre for deg neste gang, og at spiren holder seg fast hele 9 måneder :)

Back
Topp