Da takker æ for mæ!

MammasLilleKnøtt

Glad i forumet
For ei uke siden hadde jeg noe brun utflod men denne uka kom det mer friskt blod! Krangla med fastlegen om å få tidlig ultralyd men det ville ikke hu..... plagsom kjærring!!!!
Så da tok æ kontakt med jordmora mi på torsdag og hu fikk mæ inn på tidlig ul igår. Der så æ ett bankende hjerte osv men spira lå i egglederen. Så dette var en ExU så da vart d operasjon igår for å fjerne den lille pluss egglederen. Så nå gleder æ mæ te å komme hjem iløpet av dagen.
Lykke til videre damer:-)

Nei så leit:( god bedring<3

Åh så trist :-( lykke til videre!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Uff det var trist :( god bedring og masse lykke til videre <3

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Off...det var trist:( Lykke til videre:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

D va trist å hør :( Masse lykke til videre:) Klem :)

Uffda det var leit å høre ,men jeg fikk også det samme før 5 år siden og blei gravid igjen etter 2 måneder..ta godt være på deg selv og slapp av :)

Tusen takk damer:-)

Huff, masse god bedring. Jeg synes du kan ringe den fastlegen din og forklare hva som har skjedd, og at hun neste gang du behøver tidlig ul så skal hun gi deg det. Hilsen ei med erfaring fra mange aborter..

Så trist å lese!!! Lykke til, håper det går bedre snart! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Huff, masse god bedring. Jeg synes du kan ringe den fastlegen din og forklare hva som har skjedd, og at hun neste gang du behøver tidlig ul så skal hun gi deg det. Hilsen ei med erfaring fra mange aborter..
Neste gang orker æ ikke fastlegen engang og forholder mæ te jordmora mi:-) men har fått beskjed av sykehuset at æ ska rett inn på tidlig ultralyd neste gang jeg er gravid.

Huff så trist. :( Og så utrolig teit med fastlegen. :confused: Godt sykehuset og jordmor tar deg på alvor. <3

*Taster på app på mobilen*

Back
Topp