Da tør jeg som smått å stikke lilletåa inn hit...

Shoegrl

Forumet er livet
Himmelbarn
Marsboerne 20 18
Hei jenter og gratulerer til dere alle med termin i april! Veldig gøy å se flere av prøverjentene mine her inne. :)

Etter vellykket TUL i dag, tar jeg sjansen på å titte inn her. Måtte ha tatt tiden til hjelp pga. forhistorikk med flere SA og MA det siste året, men nå ser det nesten ut til at mageboeren er klar for å bli værende, så da satser vi på å skulle få hilse på til våren! Har termin i månedsskiftet mars/april.

Ser frem til å slå følge med dere fremover!
 
Hurra!! Gratulerer så mye og velkommen! [emoji173][emoji173]

Skjønner godt hva du mener, jeg har fortsatt litt problemer med å slappe skikkelig av, selvom vi fikk se et bankende hjerte på tul på mandag. Men etter å ha mistet 4 ganger bare i år sitter frykten dypt [emoji85]

Men dette blir terminforumet vi blir værende i! [emoji6]
 
Hurra! Det var på tide! [emoji28] Så glad på dine vegne. [emoji4] Jeg klarer heller ikke helt å slippe jubelen løs, men gleder meg til tul nr. to er overstått. DA kan vi forhåpentligvis senke skuldrene. [emoji4]

Kanskje det blir trilleturer på oss til våren da? [emoji1]
 
Så koselig å være i samme termingruppe igjen :Heartred og gratulerer, igjen :)
 
Velkommen inn [emoji1] Godt å se deg Shoegrl [emoji173]
 
Gratulerer igjen, og velkommen hit til oss [emoji173]
Veldig koselig å se deg her inne [emoji7]
 
Velkommen[emoji169][emoji4]
Gratulerer med spire i magen, og velkommen hit :)
Gratulerer og velkommen :)
Gratulerer [emoji813]️
Gratulerer! [emoji4]
Gratulerer så mye [emoji1][emoji173]️
Gratulerer og velkommen![emoji4]
Gratulerer så mye, velkommen inn til oss ❤️

Tusen takk jenter! :D Og igjen - gratulerer til dere også! Håper det går bra med alle så langt. :)
 
Hurra!! Gratulerer så mye og velkommen! [emoji173][emoji173]

Skjønner godt hva du mener, jeg har fortsatt litt problemer med å slappe skikkelig av, selvom vi fikk se et bankende hjerte på tul på mandag. Men etter å ha mistet 4 ganger bare i år sitter frykten dypt [emoji85]

Men dette blir terminforumet vi blir værende i! [emoji6]

Takk, Fregnefanten! Godt å se deg her inne og at dere allerede har vært på TUL og sett hjertebank! :D Er vel litt mer engstelig av oss vi som har opplevd litt humper på veien for å nå målet vårt, men DENNE gangen, så blir det! :Heartred
 
Hurra! Det var på tide! [emoji28] Så glad på dine vegne. [emoji4] Jeg klarer heller ikke helt å slippe jubelen løs, men gleder meg til tul nr. to er overstått. DA kan vi forhåpentligvis senke skuldrene. [emoji4]

Kanskje det blir trilleturer på oss til våren da? [emoji1]

Hehe, ja du vet - treeege trøndere. :p Godt å se deg her inne, og slå følge med andre "gæmliser". ;) Har du allerede vært på TUL, ettersom du venter på TUL nr. 2? Hvordan gikk det og når er nr. 2? Blir godt å få senket skuldrene litt mer ja, lurer på om jeg noensinne blir å få gjort det...

Blir så bra når vi skal gå våren i møte med trilleturer langs nidelva i fine barteby! ;)
 
Back
Topp