Da stiller jeg mer også....

Tine_mor

Elsker forumet
I rekken blandt dere Oktober frøkner:) Har termin 22, og ble kraftig sjokkert over positivtest. Har ingen symptomer, men nå går jeg hjemme med min 14mnd gamle sønn så har vel egentlig ikke tid til å kjenne på det:) Mistet i slutten av Nov (MA i uke 9) så er veldig nervøs og håper det går denne gangen :) Gleder meg til å bli kjent med dere!

Gratulerer og velkommen, håper du får en fin graviditet :)

Gratulerer, velkommen hit, og masse lykke til. Håper spiren din klorer seg fast 

2barns mor skrev:
Gratulerer og velkommen, håper du får en fin graviditet :)

Gratulerer å vellkommen hit!:D:D:D

Tine_mor skrev:
I rekken blandt dere Oktober frøkner:) Har termin 22, og ble kraftig sjokkert over positivtest. Har ingen symptomer, men nå går jeg hjemme med min 14mnd gamle sønn så har vel egentlig ikke tid til å kjenne på det:) Mistet i slutten av Nov (MA i uke 9) så er veldig nervøs og håper det går denne gangen :) Gleder meg til å bli kjent med dere!

Gratulerer og velkommen. Da er vi i samme båt. Hadde og MA, men som begynte å blø av seg selv, en stund etter, i november. Hadde termin 6 juli. Krysser fingrene for at vi nå går til termin! :)

Gratulerer så mye og velkommen inn hit! 

Grattis!

Babylykke81 skrev:
Gratulerer, velkommen hit, og masse lykke til. Håper spiren din klorer seg fast 

Back
Topp