Da snur jeg om døgnet

indigo85

Elsker forumet
I morgen skal ha min første dag tilbake på jobb. Merker jeg gruer meg ille. Sitter med en klomp i mangen å gruer meg til å være borte fr lille gutt. Men han kommer til å ha det bra her hjemme sammen med pappan sin. Men det er ille rart å ikke gå hjemme sammen med ham lenger.

Åuff, det der gruer jeg meg så fælt til også! Uansett hvor mye han vil kose seg med pappa`n sin..

Men lykke til tilbake på jobb, blir kanskje litt godt det også[:)]

Det går så fint vettu [;)]
jobber du natt siden du ska snu døgnet, eller bare vært nattevandrer når du har hatt permisjon [8D]

Det går nok så mye bedre en forventet! [:D]
Lykke til! Og så blir det så kos når du kommer hjem igjen vuttu! [:D]

ORIGINAL: Bella_Blid

Det går så fint vettu [;)]
jobber du natt siden du ska snu døgnet, eller bare vært nattevandrer når du har hatt permisjon [8D]

Jobber natt på post for akutt psykose, så da blir det til at jeg sitter opp i natt for å orke å holde ut på jobben i morgen.

Ja, tror det kommer til å gå bra, men det er så ille rart å jobbe igjen. har ikke hvert på jobb på 1 1/2 år nå.

Lykke til snuppa! Jeg gruet meg mega mye til å jobbe igjen,men det gikk kjempe fint!![:)][:)]

ORIGINAL: Funny1

Lykke til snuppa! Jeg gruet meg mega mye til å jobbe igjen,men det gikk kjempe fint!![:)][:)]

Takk, regner med og håper at det kommer til å gå bra[:)]

Ønsker deg masse lykke til [:)]
Det vil nok gå så bra så!
Stor Klem.

Lykke til! Det kommer til å gå kjempebra

Lykke til! Det er lov å grue seg og være usikker på hvordan dette blir, men det blir nok bra skal du se. Mini kommer til å storkose seg sammen med pappa'n og du vil nok etterhvert se at det er litt deilig å bruke hodet på andre ting igjen også 

Lykke til[:)] det kommer nok til å gå bra[:)]

Masse lykke til!! KJeme nok til å gå supert, men skjønner deg godt!
Eg kvir meg som et esel til å begynne på igjen sjøl [&:]

Back
Topp