Da sniker jeg meg stille ut her i fra:/

Lilli^^

Flørter med forumet
Alt så helt fint ut på ul på mandag, men begynte å blø på kvelden... Blødde mye på Tir med klumper osv... På onsdag mistet jeg det, å har vært innom i dag får å se om alt er ute. Alt er kommet ut heldigvis..

Det som er en psykisk belastning i denne sammenheng er at embryo, i blæresekken kom ut i det jeg tørket meg, så jeg fikk sett alt..... Det er var et grusomt syn! Så embryo igjennom den gjennomsiktige blære, så lite det var...

Tror vi skal ta ein pause i prøvingen etter 3 SA på 1 år, pluss dt jeg fikk sett i går! Lykke til videre augustforumet, håper dere får noen sunne barn, å graviditeten går bra^^

Åh herregud, nå fikk jeg helt klump i magen.. Det var uendelig trist å høre.
Stakkars deg, det er mitt største mareritt det du nå har opplevd.
Tenker masse på deg og sender tusen tanker og klemmer.
Håper du om mannen finner den styrken dere trenger for å bearbeide dette, og at en ny spire sitter så snart dere føler dere klare for det. Lykke til videre!

Uff da.. det unner jeg ingen. Håper du og mannen din har god støtte i hverandre. Og jeg håper virkelig at drømmen om å få et barn går i oppfyllelse for dere!

Så utrolig trist!
Masse lykke til videre og håper dere ikke støter på flere problemer når dere bestemmer dere for å prøve igjen.
God klem <3

skal ikke si; håper det går bra, for det vet jeg at det ikke gjør akkurat nå.. men jeg håper at dere kommer dere styrket ut av en vond opplevelse som dette, og at dere må slippe å oppleve å miste igjen. Sender deg mange varme klemmer :love2

Så trist :( det er også mitt mareritt, å miste :( har mista 2 ganger, så håper ,håper det går bra.... Sender en klem til deg.

Huff a meg, det er ikke lett det der. Vil bare sende deg en klem <3 så håper jeg det klaffer igjen for dere når dere er klare for å prøve igjen.

Takk for støtten, det betyr mye;) trenger Å få ting ut!! Off....

Alle gode ting er ikke 3 allikevel...

Igjen takk får støtten!;))

Å så forferdelig trist. Ingen skulle opplevd å miste et etterlengtet barn og spesielt ikke 3. Håper du klarer å bearbeide ting og finne noe trøst i at neste gang har dere krav på masse oppfølging.

Uff, har rett og slett ikke ord. Er såå utrolig lei meg på deres vegne. Sender deg og god klem og ønsker deg masse lykke til videre<3

Huffff a meg. Sender Tusenvis av klemmer til deg. Lykke til videre!!

Back
Topp