Da sniker jeg meg inn til dere jenter :D

junjul

Blir kjent med forumet

Testet positivt idag, og er heilt i ekstase!! Er vel egentlig i uke 4-5 nå da?, og tenker at da burde eg ha termin i slutten av juni :) 

men så til spørsmålet, KA SKAL EG GJØRE NÅ? ta kontakt med lege eller med jordmor, vente før eg tar kontakt? kem skal eg ta kontakt med?

GRATULERER!! Ring legen din å få en time, jordmor kommer først inn i bilde etterhvert!

Gratulerer så masse og velkommen til oss :)

Som Nr 2?? sier så tar du  kontakt med legen din først, og så blir det jordmortimer etterhvert ;)

Lykke til!! :D

GRATULERE så kjæmpe my

Æ har kontakt me både jordmor å lege, de bestemme du sjøl ka du vil. Men dem flestan vente t mellom uke 8-12 før dem tar kontakt pga at etter uke 12 er d mindre sjanse fer spontanabort. Så dem skriv itj nå rapport før etter da. Men når æ va gravid me guttn min, va æ inn t legekontore å tok urinprøve, mest fer min egen del, trudd jo itj heilt på at d va sant.. Hehe ;) Æ hi allerede vorri t både jordmor å lege herre gangen, e 7+5 i dag, men d e pga spontanabort i juli, å bekkenløsning.. Så kjentes gått ut å dit ein tur fordi om d e tili einda. Så du bestemme egentli litt sjøl når du vil ta kontakt me dem, men dem skriv sikkert ingenting einda :)

gratulere så masse 

Gratulerer:) Jeg tok test som var pos. Og venter nå til jeg kommer til ca uke 8. Da tenkte jeg jeg skal ringe å bestille legetime. Ingen vits i å dra til legen før uke 10-12 hvis det ikke er noe spesiellt.. Ventetiden er laaaaaaaang!! En spennende, rar følelse:)

Tusen takk for svar :) venter noen uker da.. :D ja, veldig spennende! og rart!

Back
Topp