Da snakkes vi i mai...

*Meya*

Forumet er livet
Jupp. Jeg fikk jo ny PC i høst... Og nå fikk den en kopp kakao innabords, så nå er den FUBAR.

Blir nok sporadisk online fra jobb, men har ikke noe særlig med PC-muligheter hjemme lenger, så det blir nok en stund til jeg blir fast inventar igjen hehe...

Er den virkelig helt fucked?

Jeg er bunn ulykkelig, men sitter på jobb og kan ikke rase over dette nå.

Huff...så dumt[:)]

ORIGINAL: Søte frøken

Kommer til å savne deg her..
Men..har du forsikring på den?

ORIGINAL: *Musti*

ORIGINAL: Søte frøken

Kommer til å savne deg her..
Men..har du forsikring på den?
Nei, har ikke det...

Gubben sier at han fikser den, men... Jeg er skeptisk...

Sjekk om du får den fiksa på innbo/løsøre.. [:)]

ORIGINAL: [Malin]

Njai, vet nå ikke, tror ikke vi har sånn som dekker det...

Heldigvis er jo mannen min tekniker, og han sier det går fint, men jeg klarer ikke helt tro det. Vi fikk jo revet ut strøm og batteri med en gang, og renset, lagt den opp ned, og i kveld skal vi hjem og vaske med sprit..

Håper den lar seg fikses på!! krysser fingre for at mannen din vet hva han snakkerom[:)]

ORIGINAL: ~kaos~

Håper den lar seg fikses på!! krysser fingre for at mannen din vet hva han snakkerom[:)]
Han har reddet PCer som har vært sølt rødvin i, som sto med vin i i flere minutter før strømmen ble frakoblet.

Lykke til da! Håper den lar seg gjenopplive[:D]

ORIGINAL: *Meya*

ORIGINAL: [Malin]

Njai, vet nå ikke, tror ikke vi har sånn som dekker det...

Heldigvis er jo mannen min tekniker, og han sier det går fint, men jeg klarer ikke helt tro det. Vi fikk jo revet ut strøm og batteri med en gang, og renset, lagt den opp ned, og i kveld skal vi hjem og vaske med sprit..

Åh, det høres ut som en helt vanlig fredagskveld i mine øyne. Sikker på at du ikke er trønder, sånn innerst inne?

Hehe nei, nordlending... :D 

Åneiiiiiiii[:(] Da gjør jeg alvor av hi-planene[:(]

Sprit ja.. skulle hatt med spriten på jobb vettu, så kunna dere fiksa det tvert.[8D]

Men du får løpe hjem til barskapet[:D] (neidaaaaaaaaaa[:D])

ORIGINAL: ©Smartass

Sprit ja.. skulle hatt med spriten på jobb vettu, så kunna dere fiksa det tvert.[8D]

Skulle tro vi hadde hauger med sprit her oppe, men neeeida... Dvs, de har det sikkert lenger opp i etasjene.

Vi har hånd-desinfisering da... [8D] Men det har ikke samme effekt som rødsprit.

Jaja gubben reddet jo mobilen min som drukna i brus i veska...

Skulle tro vi hadde hauger med sprit her oppe, men neeeida... Dvs, de har det sikkert lenger opp i etasjene.

Vi har hånd-desinfisering da... [8D] Men det har ikke samme effekt som rødsprit.

Jaja gubben reddet jo mobilen min som drukna i brus i veska...

Ja, han bør fikse dette og, ellers må han dele pc... og da er jeg sikker på at han heller gjør alt han kan for å fikse din![:D]

Eplejuicepc´en min døde jo helt.. så funka den et par mnd[:-] og så døde den igjen[8D]

Jeg er bare helt stressa... Phssss... Og enda to timer til vi kan dra hjem og fikse liksom... 

Jeg er bare helt stressa... Phssss... Og enda to timer til vi kan dra hjem og fikse liksom... 

Ring Malika: Kom med spriten!!! Eller kanskje Sof, vet ikke hva som er tryggest.[8D]

Ring Malika: Kom med spriten!!! Eller kanskje Sof, vet ikke hva som er tryggest.[8D]
De er hos faren...

Det ordner seg nok...

Back
Topp