Da slipper vi å gå i uvisse lenger... vært på ny UL...

Sylvia80

Gift med forumet
..og i magen var det jammen meg ei reke med bankende hjerte!!! emoticon
Takk og lov!! Er så letta nå.. Skjønner ikke helt hva som har skjedd da.. vi har jo bare en dato som utgangspunkt, men det stemmer ikke. Ble satt tilbake fra 8+4 til 6+ 2-3, men han ville ha oss inn igjen om 10 dager og måle på nytt. Så havner plutselig på begynnelsen av november, men om det er greit så blir jeg her. Ble nemlig satt i gang før tida sist og gutten var ute 10 dager før, og regner med denne også skal ut før. HURRA!!
Lykke! emoticon

Hurra!!

Mayamo skrev:
Hurra!!

Rart å bli satt tilbake så mye da - godt det bir fulgt opp med en måling til da :)

Så utrolig godt å høre :) Jeg har tenkt så masse på deg!!!

Hold deg her på oktober du..

Hold deg her inne duKjempgodt å høre at alt sto bra til med lille reka

rart det der!!

eg gjekk utifra menstermin 24 september (legen og), men når eg kom på ul var eg kun 4-5 veker, og hjerte hadde ikkje starta å slå enda.. når eg var på ul for 4 veker sia fekk eg beskjed om at han ikkje kunne sjå så masse, fordi eg hvar so oppblåst (sånn ca gravid i 15 mnd!!:-P) han lurte på om han kunne sjå eit hjerte som slo, men skule innigjen to veker etterpå, og so var han sjuk og utsette timen i 3 veker, so når eg skal på ul no har eg gått i 5 veke og ikkje våre sikker på om det er liv eller termindato:-S So kan sei eg grugledar meg til nesteveke!!:-) 

Greit å få ein ul til, so sleppe ein å tenke at det skal vere noke gale!

Fantastisk  Kjempegode nyheter.... :0)

Det er mange ting som kan være grunnen til at man er kortere på vei enn man tror. Eggløsning kommer jo ikke alltid etter 28 dagers syklus, så hvis man ikke har testet det, vet man jo ikke eksakt når den skjedde. (Hos meg kom den plutselig utfra 32 dagers syklus, jeg målte). Også kommer det ann på hvor egget blir befruktet. Hvis det er høyt oppe mot eggstokkene, kan egget bruke mange flere dager ned til livmorveggen for å feste seg. Også hender det at det går i dvale noen dager.
MEN, hva gjør det å bli satt tilbake litt så lenge spira lever og koser seg i magen din? Det er jo det som er viktig :0) Og selvsagt må du henge med oss på oktobergruppa videre :0)
Nok en gang - Gratulerer med deilige nyheter! 

Frøken Muffin skrev:
Hold deg her inne duKjempgodt å høre at alt sto bra til med lille reka

Babylykke81 skrev:
Fantastisk  Kjempegode nyheter.... :0)

Det er mange ting som kan være grunnen til at man er kortere på vei enn man tror. Eggløsning kommer jo ikke alltid etter 28 dagers syklus, så hvis man ikke har testet det, vet man jo ikke eksakt når den skjedde. (Hos meg kom den plutselig utfra 32 dagers syklus, jeg målte). Også kommer det ann på hvor egget blir befruktet. Hvis det er høyt oppe mot eggstokkene, kan egget bruke mange flere dager ned til livmorveggen for å feste seg. Også hender det at det går i dvale noen dager.
MEN, hva gjør det å bli satt tilbake litt så lenge spira lever og koser seg i magen din? Det er jo det som er viktig :0) Og selvsagt må du henge med oss på oktobergruppa videre :0)
Nok en gang - Gratulerer med deilige nyheter! 

Jupp, men hadde tatt høyde for lang syklus allerede, og gikk rett og slett utifra den ene datoen vi faktisk fullførte samleie.. :P Med den nye terminen/så langt i dag tilsvarte, så var syklusen min denne gangen på over 2 mnd og eggløsning har kommet over en mnd etter siste mens.. :P Det er jo litt rart.. Hehe... Men det viktigste er at der er liv ja!!! Tenker på at med gutten min så var jo det første vi opplevde et bankende hjerte på UL så tenkte aldri over menstermin da.. men teller jeg tilbake var det faktisk ganske likt som nå, ble satt tilbake og senere satt fram igjen ei uke. Så blir spennende å se om det skjer nå også. :)

Hurra!! Jeg hadde en god følelse angående deg husker jeg!! Hihi!! Så moro :))

Så deilig ;) Gratulere ;)

Back
Topp