Da skriker jeg!

Millus321

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
FebbisBebbis2021 ❄️
Jeg ser mennesker med store baby mager overalt, det kryr av barnevogner.
Og det er baby baby overalt..
Skal vi se en film kan en banne på at det er med en gravid dame, et barn ett elr annent i den filmen...
Får lissom ikke nok heller så nå om dagen sitter jeg og ser epiode etter episode av.
Ungemødre, 16 and pregnant, Barnet i magen, Jordmødrene og det som er. Og jeg skriker og jeg skriker. Jeg hyl griner hver gang jeg ser et barn blir født! hehe. Lurer fælt på hvordan jeg kommer til og reagere når mitt eget barn popper ut [:)]

DA er vi fler ! Jeg ser stooore mager OVERALT ! Selvom jeg gleder meg til å gå med lille i magen, så ønsker en liten del av meg å være diger, å bare bli ferdig [:D] Men det blir kos når magen begynner å synes ordentlig og lille sparker <3 Tiden går fort nok som det er synes jeg [:)]

Det har aldri rullet så mange barnevogner gjennom byen her som etter at jeg ble litt opphengt i barnevogner selv, det er SYYYYYYKT mange!![:D][:D]

Kjenner meg selv så utrolig godt igjen!! [:)]

De er jo OVERALT!!!
MEN, jeg ser faktisk færre nå som jeg er gravid enn det jeg så da jeg var langtidsprøver!
Når du føler at hele verden gniiiiir det inn at de får barn og ikke du, DA skal jeg love deg det er mye mager, vogner og babyer da!!!
Nå synes jeg bare det er koselig, og får nesten tårer i øyene når jeg ser en vogn, for jeg gleder meg sååå!!!

ORIGINAL: Nullenusken

De er jo OVERALT!!!
MEN, jeg ser faktisk færre nå som jeg er gravid enn det jeg så da jeg var langtidsprøver!
Når du føler at hele verden gniiiiir det inn at de får barn og ikke du, DA skal jeg love deg det er mye mager, vogner og babyer da!!!
Nå synes jeg bare det er koselig, og får nesten tårer i øyene når jeg ser en vogn, for jeg gleder meg sååå!!!

Kjenner til det der og. Kan ikke kalle oss LANGtids prøvere. Prøvde vell i 2-3 år. (kjentes uten som en hel evighet, så for dere som virkelig har prøvd i mange år ouuuf!
Men da gjorde det nesten litt vondt og se det for jeg hadde fått det helt klart for meg at jeg ikke kunne få barn..
Folk rundt meg ble gravide ble jo glad på demes veine, men det var også litt sårt også så missunelig jeg var.. [:'(]

Back
Topp