Da skjer det...

Linka

Gift med forumet
Om en halv time drar Christian og jeg skal gjøre rent leiligheten her. Har hatt megaforstoppelse i røra etter at jeg glemte å tømme lofilteret til vaskemaskinen, men pappa fikk fikset det idag etter 1 time med staking og pumping.

Lille gutten min er sååå spent. Bare han ser bestefaren sin hopper han opp og skal være med han. Vet han kommer til å kose seg masse. Dessuten blir det godt for Alexander at han får litt tid med oss alene. Ikke det at han skjønner så mye, men tror nok han har godt av det han også.

Og når Christian kommer hjem (21 juni) er det bare 9 dager til vi flytter inn i den nye leiligheten....

Mye å glede seg til fremover for oss altså !!!!

Klemmer

Jepp, de dro akkurat nå. Litt trist selvom je vet at de kommer til å kose seg masse.
Klemmer

Herlig at du har foreldre som gjør slikt da!!!
Er heldige dere...[;)]
Får komme og golde deg med selskap en dag da vet du!!![:)]

Håper han kommer til å kose seg masse! Det gjør han helt sikkert[;)] Også har han sikkert masse å fortelle når han kommmer hjem tenker jeg[:)] Det er jo stas med syden da!

Håper at det gikk bra med vaskemaskina. Ble det noen fuktskader eller noe sånt? Det er kjipt når sånt skjer altså. Vi hadde lekasje på alle røra inne på badet vi, så det endte med at vi måtte skifte ut alt. (Det var jammen meg på tide da) Vi flyttet inn i leiligheten vår i oktober i fjor, men er sikker på at det ikke var gjort noe med røra siden borettslaget ble bygget. Men nå har vi fått byttet ut da, så da er det jo "Ute av verden"[:)]

Hanna C :Tror alt han gått bra med badet. Det er såpass nytt. Ble bygget i 04 så alle rør er ihvertfall nye. Har også fliser på badet så det hjelper jo litt.
Tror nok han har mye å fortelle ja. Det er såå kos for han. Hadde han ikke kjent besteforeldrene sine så godt hadde jeg ikke sendt han med de, men han har vært mye hos de siden han ble født ( når vi jobbet sent i helgene ) og de siste to årene har vi jo bodd i leiligheten under dem i dems hus så jeg har ingen betenkligheter der.

Star83 :  Det kan du vet du. Bare ikke idag for jeg skal gjøre rent..tihi... bare kos med selskap og når det er fint vær kan vi sitte ute på terrassen. Masse å leke med for unga.
Klemmer

Oj så spennende for ham da!!! Kommen nok til å kose seg MASSE!!!
Og så er det jo godt for dere å få være litt bebis-foreldre bare... [;)]

ORIGINAL: Chill24

Oj så spennende for ham da!!! Kommen nok til å kose seg MASSE!!!
Og så er det jo godt for dere å få være litt bebis-foreldre bare... [;)]

Jepp. Det er annerledes å bare ha en hjemme. Alexander sover jo til ni - ti når han har fått mat ved seks tiden.
Klemmer

Nå får dere litt tid til å pakke flyttelass også, da - når toåringen er på ferie..

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Nå får dere litt tid til å pakke flyttelass også, da - når toåringen er på ferie..

Hehehe... tenkte samme tanken selv...

Christian ble tre 21 mai.... tihi..

sorry - meg med hukommelse som en sveitserost[8D]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

sorry - meg med hukommelse som en sveitserost[8D]

Det gjør ikke noe vennen.
Klemmer

Back
Topp