Da skal jeg ta en viktig tlf

Synd at alt skal være så vanskelig
 
kjenner jeg blir sjikkelig provosert på deres vegne nå!!!! Hvor vanskelig kan det være??? Er snakk om en mann som skal å besøke konen sin og feire 1 års dagen til datteren sin!!!! Er dem helt hjerteløse?? Og han har jo vært inni landet før....
Utrulig kjedlig at det ble sånn! Får ett inntrykk at det er verre for menn enn damer,stemmer det? For desse thaidamen flyr jo ut og inn av landet som de vil omtrent! :p
Signerer alt! Fy så utrolig provoserende opplegg :(
 
Det kommer til å bli en kjempe stor lettelse! Vet jo ikke hvor lang tid vi må bruke på å krangle med ambassader og udi først dessverre
Håper det går opp ett lys for dem, så dette ordner seg raskere enn du tror. Synes du har hatt nok nå...!
 
Håper det går opp ett lys for dem, så dette ordner seg raskere enn du tror. Synes du har hatt nok nå...!
Håper jeg også! Min mann fikk beskjed om å reservere billetter! Men de er kun reservert til imorgen kl 12! Så håper vi kan kjøpe de billettene uten noe mer tull!
 
kjenner jeg blir sjikkelig provosert på deres vegne nå!!!! Hvor vanskelig kan det være??? Er snakk om en mann som skal å besøke konen sin og feire 1 års dagen til datteren sin!!!! Er dem helt hjerteløse?? Og han har jo vært inni landet før....
Utrulig kjedlig at det ble sånn! Får ett inntrykk at det er verre for menn enn damer,stemmer det? For desse thaidamen flyr jo ut og inn av landet som de vil omtrent! :p

signerer absolutt den, kjenner til flere menn som får inn damene sine meget enkelt, noen av de har fått opphold her oxo, uten at je kan forstå at de er innen for det loven krever..... :(
 
Irriterer meg å høre om slike ting! Hvorfor skal de være så vanskelig for noen mens andre bare kan sette seg på et fly?
 
Back
Topp