Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til[emoji173]Må bare få det ut av verden. Får jo ikke endret resultatet uansett Shit jeg er kvalm..
Den er på 3300! Så fra 1800 til 3300 på et døgn og 21 timer..Lykke til[emoji173]
Det er jo bra, er det ikke?Den er på 3300! Så fra 1800 til 3300 på et døgn og 21 timer..
Tror det.. ikke helt dobling, men.. ikke langt unna heller..Det er jo bra, er det ikke?
Hadde absolutt vært fornøyd med det resultatet[emoji2]Tror det.. ikke helt dobling, men.. ikke langt unna heller..
Ja bør vel være det Da blir det nok ultralyd om en uke.Hadde absolutt vært fornøyd med det resultatet[emoji2]
Blir nok et bra svangerskap dette[emoji173]Ja bør vel være det Da blir det nok ultralyd om en uke.
Hadde absolutt vært fornøyd med det resultatet[emoji2]
Blir nok et bra svangerskap dette[emoji173]
Håper det Ringte gynekologen nå.. klarte ikke å vente til i morgen.. Han sa jeg ikke skulle kjøre buss siden det vibrerer Og ingen attraksjoner med gubbenBlir nok et bra svangerskap dette[emoji173]
Haha[emoji23]Håper det [emoji173]️ Ringte gynekologen nå.. klarte ikke å vente til i morgen.. Han sa jeg ikke skulle kjøre buss siden det vibrerer Og ingen attraksjoner med gubben
Den er på 3300! Så fra 1800 til 3300 på et døgn og 21 timer..
Satser på det. Gynekologen mente detDet må jo være bra [emoji7][emoji1376]
Å? Visste jeg ikke..Supert!! Man kan se noe når hcg er over 2000 så vet du det om du ikke orker vente 1 uke på Ul
Satser på det. Gynekologen mente det
Ja bare ringte Man kan visst det på FurstRingte du bare å spurte etter å få svar på prøvene? Må ringe i morgen jeg også, fikk ikke noe tlf fra de idag. Men jeg kan ikke vite om jeg har stigning da, siden det er den første prøven jeg tar..