Da skal jeg prøve akupunktur mot kvalmen..

huzky

Gift med forumet
Er snart 15 uker på vei, og spyr fortsatt flere ganger om dagen.. Det minner desverre alt for mye på forrige svangerskap, der jeg spydde daglig frem til fødsel. Så nå tar jeg grep og prøver akupunktur! Jeg må bare se om det er noe som kan hjelpe. Muskler er helt borte etter å ha ligget i ukesvis. Nå håper jeg dette skal hjelpe!

Uff, stakkars deg, det høres gruuusomt ut!! Du har min dypeste sympati! Har fremdeles kvalmeperioden min såpass friskt i minne at jeg tror jeg skjønner hvordan du har det.. Hva vi går i gjennom for disse babyene våre..

Stakkars deg, håper virkelig det blir bedre! Her er jeg "heldig" og spyr bare ca hver tredje dag, og det synes jeg er ille!

Da har jeg vært på første time hos akupunktør. Og fikk nåler i magen, håndleddene, knærne og føttene. Sleit veldig med å ikke spy mens jeg lå på benken der i 20 min, og spydde med en gang jeg kom ut derfra. Og har slitt etterpå veldig også. Så ingen umiddelbar effekt... Men effekten kan komme gradvis etter 2-3 behandlinger, også, så jeg skal tilbake. Men litt skuffet over ingen effekt foreløpig..

Huff, kan ikke tenke meg åssen du har det en gang :( :( 
Håper virkelig at du merker effekt etter noen behandlinger, for det må tære veldig på kroppen å ha det slik... 
Sender en godbedringsklem!!

Back
Topp