da skal jeg på visning!

Melines

Gift med forumet
på mandag i Ørsta! Det er en 90 kvm 3 romsleilighet som er nyoppusset og inneholder hvitevarer. Til den bedagelige sum av 6000 kr. eneste problemet er jo at det er 3 mnds depositum, så nå vrir jeg virkelig hodet for å finne ut hvordan jeg skal få ordnet det. håper så virkelig at dette går i boks!!!

Så spennende!! Lykke til, skal krysse alt jeg har for at du får den [:D]

Krysser fingrene for at du får den, og at det ordner seg med depositum! [:D]

¨knall om du hadde fått den[:)]

tvi tvi!

ORIGINAL: Fru Katthult

Tvi tvi [:D] Er det langt unna Ålesund? Jeg er ikke så kjent på Sunnmøre [8D]

Det er vel en times tid fra Ålesund[;)] Men kan fremdeles komme og treffe dere i Ålesund eller Molde da, for jeg skal gå på skole i bolker og reiser nok hjem til mamma når jeg har fri i lengre perioder[;)] (hjemmekjær?ej?) Hvordan går det som romsdaling igjen da???

ORIGINAL: Melines

Det er vel en times tid fra Ålesund[;)] Men kan fremdeles komme og treffe dere i Ålesund eller Molde da, for jeg skal gå på skole i bolker og reiser nok hjem til mamma når jeg har fri i lengre perioder[;)] (hjemmekjær?ej?) Hvordan går det som romsdaling igjen da???

Er Ørsta nærme Volda da mao?

Joda, skjønner ikke helt at jeg bor her enda. Føler fremdeles at jeg er på besøk hos foreldrene mine enda [;)] Har vært og plukket ut tapet til soverommet i dag. Det ble selvfølgelig den dyre [8|]
Men nå er det bare to uker til vi tar over huset [:D]

Det er vel omtrent 10 min å kjøre fra Ørsta til Volda[:)] Så klart det ble den dyre![:D] Du kan tro hva du vil før du går inn i butikken, men om du finner en du liker klarer du ikke å gå i fra den uansett[;)] Har dere forresten funnet ut hva dere skal gjøre med veggene der det er miljøstrier???

Mener, uten å være helt sikker, at du kan få hjelp til depositum gjennom NAV.
Håper du får den [:)]

Lykke til[:D]

Er Ørsta nærme Volda da mao?

Joda, skjønner ikke helt at jeg bor her enda. Føler fremdeles at jeg er på besøk hos foreldrene mine enda [;)] Har vært og plukket ut tapet til soverommet i dag. Det ble selvfølgelig den dyre [8|]
Men nå er det bare to uker til vi tar over huset [:D]

Det er vel omtrent 10 min å kjøre fra Ørsta til Volda[:)] Så klart det ble den dyre![:D] Du kan tro hva du vil før du går inn i butikken, men om du finner en du liker klarer du ikke å gå i fra den uansett[;)] Har dere forresten funnet ut hva dere skal gjøre med veggene der det er miljøstrier???

På rommet vårt blir det en vegg med tapet, ferdigmalte panelplater i kaffe latte på to vegger, og så maler vi bare veggen bak skapene og som er på rommet vårt i samme fargen panelplatene(skal inn med skyvedørsgarderobe der på sikt) og eik multistrip parkett på gulvet.
Rommet til E skal vi vurdere om vi skal rive ned og legge på helt glatt miljøstrie og male, eller om vi kan legge den rett utenpå. Han på butikken mente vi kunne legge rett utenpå om vi tok den tykkeste. Så skal vi legge gulvbelegg i "eik". Onkelen skal male et motiv fra ole brumm på ene veggen. Så jeg driver og funderer hva slags farge jeg skal male veggene med der [:)]

Resten av huset skal få stå en stund siden soverommet vårt blir så dyrt [:-]

Høres råfint ut da[:D] Om dere får av den tykkeste skal det nok gå bra å legge utenpå. Bare pass på at dere legger den nye tapeten på en jevn flate. Hvis ikke vil det vises gjennom! Trust me, I know! Ole brumm er jo såååå koselig da[:)] Sitter her bare og fantaserer om barnerommet som jeg endelig skal få laget til til Nicoline[:)] Spørs om jeg ikke tar ut feriepengene mine og tar oss en tur til IKEA[:)]

Back
Topp