Da skal jeg på utvendig UL imorgen

Thesso_88

Forelsket i forumet
Ønsk meg lykke til imorgen da jenter=) Skal til legen og ta UL igjen, utvendig da. Men bedre enn ingenting...

Samt er jeg veldig i stuss om jeg skal be legen om sykemelding. Jeg føler meg veldig sliten psyikisk for tiden. Jobber som sykepleier og syns jobben er svært tøff for tiden med både tålmodighet, fysisk energi, mas, stress og ikke minst gjorde jeg og en annen sykepleier en fatal feil som jeg ikke vil snakke om,men det gikk bra.. Så jeg er emosjonelt totalt sliten. Lyst å grine hele tiden..Hva tenker dere? Føler jeg stresser så sjukt mye, drømmer at jeg mister, gråt 3 ganger på jobb igår pga feilen vi gjorde... Nei er virkelig ikke meg selv for tiden, er egentlig dritt lei hele jobben nå...Stygt å si, men vil liksom ikke være feig heller..

Trodde ikke det skulle bli sååå emosjonelt...

Lykke til på UL! 

Sånn som du beskriver formen din, så kunne det kanskje vært lurt med sykmelding ei ukes tid, så du kommer til deg selv igjen! Stor klem til deg 

Masse lykke til på UL, gleder meg til oppdatering :)

Om det er for tungt for deg å være på jobb bør du snakke med legen ja! Håper du blir i bedre form psykisk og fysisk veldig snart :)

Lykke til på ul, gleder meg også til oppdatering!

Dersom du er sliten både fysisk og psykisk så hadde jeg også vurdert å sykemelde meg. Du har mange måneder igjen av svangerskapet, så jeg tror ikke det er dumt med en liten time-out..

Lykke til i morgen
Er sykemeldt selv jeg og er sykepleier. Akkurat nå er det jo ekstra stress pga ferievikarer. Når vi gjør noe feil på jobben så er det jo mennesker det går ut over og jeg skjønner at du er sliten og at det går innpå deg. Det er desverre menneskelig å feile og tror ikkje det er noen som ikkje gjør en feil gjennom sin jobbkarriere.  Det er bedre å sykemelde seg og ha en brukbar dag, det er min mening. emoticon

Masse lykke til med UL i morgen!! Husk å oppdaterer så snart du kommer hjem:D
Men det høres ut som du kunne trengt deg en sykemelding. Hvertfall slik at du får hentet deg inn igjen.

Takk for forståelsen jenter, dere er bare SÅ hærlige alle sammen!

Og det er ikke bare bare å jobbe med mennesker når man ikke er i form, for det er trossalt syke mennesker man jobber med og bør være 100% fokusert og jeg er sikkert bare 50% fokusert og jeg nekter å la min egoisme skade andre mennesker. At jeg er så selvgod å ikke sykemelder meg fordi jeg skal være så "tøff". Nei ett menneskeliv er så mye mer verdt!

Og ikke nok med det ringte legekontoret og sa jeg ikke kunne komme på UL idag=(( Fordi legen måtte gå... Så fikk ny time Tirsdag neste uke.. Litt kjipern, men hun kunne heldigvis tilbakedatere sykemelding så da har jeg fri i helgen.. Hjelper på=)

Må dere ha en super dag alle vordende mødre;)!

Back
Topp