Da sitter jeg her igjen...

VenterEiPrinsesse <3

VenterNr.1 :)
ImageUploadedByBV Forum1374652640.981477.jpg

Går til kiropraktor 1-2 dager i uka pga bekkenet.. Prøver å holde det ved like.. For bedre blir det ikke!! "/ har holdt på i 2mnd vel.... Bah!!

Hos meg har bekkenløsning bare blitt værre og værre :( og det alle 3 gangene jeg har vært gravid! Eneste som har hjulpet for meg, er å få barna ut :P hehehe..

God kiropraktor-dag! ;):)

Jeg er tydeligvis heldig som slipper unna, for høres ikke godt ut det der....

Oi, det var ofte med behandling. Hos meg var det motsatt. Jeg gikk en gang i uka til fysioterapaut og ble bare verre og verre og verre i bekkenet. Endte med at jeg ikke klarte å gå i det hele tatt til slutt uten hjelp. Kom meg ikke på do en gang. Ble tipset om kiropraktor og han mente jeg hadde bekkenlåsning og ikke bekkenløsning. Har hatt noen runder hos han, men nå er det snart 3 uker siden sist behandling, og jeg har til og med vært på Sverigetur i mellomtida. Det gjorde meg jo invalid før. Krysser fingrene for at fysioterapi kan hjelpe deg.

Dritt bekken! Jeg har blitt mye værre nå med nr 2, fikk ikke noe hjelp fra kiro eller fysio sist, men nå!! Men er det jordmor eller lege som har henvist dere videre?? Jeg Begynner i jobb igjen etter ferie nå på mandag, å gruer meg skikkelig!!

Silje :-)

Dritt bekken! Jeg har blitt mye værre nå med nr 2, fikk ikke noe hjelp fra kiro eller fysio sist, men nå!! Men er det jordmor eller lege som har henvist dere videre?? Jeg Begynner i jobb igjen etter ferie nå på mandag, å gruer meg skikkelig!!

Silje :-)

Det suger!! Er kiro som har henvist meg videre... Ho mener at fysio kan hjelpe mer.. De kan visst sette nåler også? Hadde bekkenlåsning til å begynne med.. Men nå er det bekkenløsning med gangvansker! "/

Ohh.. Lykke til med å begynne jobbe igjen! :)

Svært forskjellig frå person til person dette. Fekk egentlig henvisning til fysio, men gikk til kiropraktor i steden, og har ikkje angra ett sekund! Lang ventetid hjå fysio gjorde utslaget. Klarte såvidt å gå når eg skulle inn til kiropraktoren, men gjekk ut igjen omtrent normalt. Etter et par dager var eg heilt fin! :)

Back
Topp