Da sitter jeg her da

Hope90

Pergo baby??
VIP
Har tent meg noen lys litt her og der. På kjøkkenet flyter det med oppvask så jeg slo av lyset der, så slipper jeg å se det :P Så nå sitter jeg her å prøver å kose meg med en ksoelig tv serie, litt sjokolade og melk. Det er så dritt at det skulle skje akkurat i dag. Det er 2 mnd til jeg eventuelt kan finne ut om kjønnet om dette har gått bra. VÆRESÅSNILL å si at det går bra!!

Blødningene kommer å går, men de er heldigvis ikke store. Det er ikke noe slim eller klunmper. Og ikke er det kommet noe i det innlegget jeg har traska rundt med i hele dag heller. Jeg har heller ikke vondt. Det komm kun bitte litt på papiret etter jeg har gjort nr 1 på porselens skåla Så det er helt klart flere lysesider her enn mørke. HELDIGVIS: Håper dte gir seg etter en god natts søvn som jeg kommer til å starte på tidlig i kveld!

Håper morgen dagen går fort så mandag kan komme. Trenger å se et hjerte nå mer enn noen gang.

Kjenner den så godt det behovet for å se det lille hjertet som slår.
Krysser fingrene for at alt er bra, klem til deg ♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg krysser alt jeg har for at dette går bra<3 ta kontakt med legen på mandag hvis det ikke har gitt seg. Hvor langt er du nå?

Sent from my iPhone using BV Forum

Håper virkelig at dette går bra <3

Ta vare på deg selv og slapp godt av ;)

Lykke til! Etter å ha lest masse på nettet så har jeg lagt merke til at det er mange som kan oppleve blødninger på ett eller annet tidspunkt. Men det viser seg at det er et friskt og voksende liten spire der inne uansett :) Håper på det beste for deg!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Tusen takk jenter<3 Dere er best!

Jeg skal til legen på mandag enten om det har gitt seg eller ei! Jeg SKAL se det lille hjerte til babyen min slå<3

Krysser fingrene for at alt går bra :) sender dæ en suuuuperstorklem søta♥

Jeg krysser alt jeg har for at dette går bra<3 ta kontakt med legen på mandag hvis det ikke har gitt seg. Hvor langt er du nå?

Jeg er 8+2 i dag. skal ta kontakt med legen uannsett kan ikke vente helt til torsdag med å se om alt er bra. Jeg skal inn til en eller annen på mandag! Tusen takk<3

går nok bra skal du se =) eller det SKAL gå bra heter der, den har å bli der inne til den er ferdig, sånn er det med den saken.
er nok bare en uskyldig blødning, mye action i dåseområdet for tiden, og ikke av den morro sorten :P

kose deg videre i kveld, ligger som et slakt på sofaen, eter å eter, spyr på dagen å eter på kvelden.

går nok bra skal du se =) eller det SKAL gå bra heter der, den har å bli der inne til den er ferdig, sånn er det med den saken.
er nok bare en uskyldig blødning, mye action i dåseområdet for tiden, og ikke av den morro sorten :P

kose deg videre i kveld, ligger som et slakt på sofaen, eter å eter, spyr på dagen å eter på kvelden.
Ja det må det ! Alle gode ting er 7?? :p

Krysser alt jeg har å krysse for at dette bare er kroppen som tuller.

Back
Topp