Da sier jeg og hade

Camilla Johnsen

Lykkelig gift
I natt hadde jeg mye vonde stikk på sia, men jeg trudde jeg bare overreagerte å prøvde å slappe av, i dag så begynte jeg å blø. For til legevakta å blei vidre sendt til sykehuset på UL. Etter mange timer venting kom vi inn på Ul. Dessverre banka ikke hjertet til lille mer. Hadde død for en uke siden. Jeg er helt knust, er 9 uker imårra. Dama sa at vi skulle ha fått blodfortynning fra starten av svangerskapet. Og det hadde jeg faktisk bedt om med ein gang jeg ble gravid, siden jeg har mistet 8 ganger. Men det var vist ikke noe vits, og så fikk jeg ikke noe spesielt oppfølging for hun mente at dette ville gå bra og at jeg bare overreagerte. Blir så sint.. Hoff. Trur heller ikke mannen min har så løst å prøve mer så no blir jeg heller å fokosere på andre ting :)

Tusen takk dere, dere er en god gjeng! Lykke til! :)

Hoff, vondt og trist å lese :( ønsker deg masse lykke til videre, enten dere fortsetter å prøve eller konsentrerer dere om andre ting ❤️
God klem

Sent from my iPhone using BV Forum

Åh kjære vene :( Blir vanskelig å finne ord. Kjenner jeg blir forbanna over at man ikke blir hørt altså!

Sender deg en stooor klem <3

Åå nei :( dette var vondt å lese. For en idiot av en lege! Det er helt utrolig at du ikk ble fulgt opp!! Sender deg en stor klem <3

Sent from my iPad using BV Forum

Dette var vondt å lese. Ord blir fattige. Håper dere finner trøst i hverandre. <3 Lykke til videre, uansett hva dere finner på.

Appen <3

Å nei så trist:(
Blir så lei meg når jeg leser slikt:(
Sender en klem<3

Huff så trist å lese. All medfølelse og vet dessverre for godt hvordan det er å gå igjennom det der. Håper du kan få mye støtte i samboeren din og at dere tør prøve på nytt og da får blodfortynnende og blir fulgt nøye opp. Masse lykke til

Nei, så trist :( dette var utrolig vondt å lese :(
God klem til deg ❤

Å nei :( grusomt å lese, jeg syns du burde melde inn legen din for feil håndtering av din situasjon. Jeg har mistet 2 ganger tidligere og ble satt rett på blodfortynnende denne gangen..

Åh,nå fikk jeg vondt i magen :( så utrolig trist!! Ta godt vare på hverandre i helgen.. Sender en klem!

Uff, jeg har opplevd det samme en gang i uke 10. Det er det verste jeg noen gang har opplevd:( sender deg en klem og en dose styrke <3

Nei !!! Å så utrolig leit. Måtte snike inn her litt på deg så nå ble jeg lei meg. Hadde jo gledet meg til trilleturer med deg. Huff mange klemmer fra oss snuppa ♥♥ ses i morgen håper jeg? ♥♥♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Neeei nå ble jeg lei meg :( dette var jo ikke noe morro å lese :(
sender deg en klem ♥

Nei.. Uff så utrolig trist sender deg en god klem..

Uff nei! Så trist:-(

Back
Topp