Da sier jeg og ha det...

*rosalita*

Glad i forumet
Etter at jeg har mistet symptomene og hatt en spotting fikk jeg ul. Jeg var der på tirsdag og hun fant en tom sekk. Enten er jeg mindre på vei (ganske usannsynlig) eller har det bare ikke blitt noe og kroppen har ordnet opp. Tok en blodprøve da og fikk svar idag. Den var på 7326. Jeg vet egentlig ikke hva det betyr, men tar en ny prøve i morra for å se om det er stigning. Jeg er ganske sikker selv på at det ikke er noe der og vil gjerne bli ferdig med det, så vi kan prøve igjen. Men uansett er jeg litt spent på hva resultatet på prøven er på mandag! Mange som erfarer at de har blitt lurt både på ul og sin egen kropp.. Føler meg ganske tom, usikker og trist..

Nei huff så trist å lese!!! :(

Dette var ikke noe kjekt... Jeg håper det går bra med deg.. :)

Sender deg en god klem!! :)

Trist å lese! :( sender en god klem! :Heartred

Så leit å høre :(
Håper du har noen sammen med dere ♡

Sender deg en god klem! Håper du snart får en ny spire og får en baby til slutt:hug013

:( klem til deg

veldig veldig god klem <3 :(

Uff :(
Føler veldig med deg. Ville bli ferdig med det selv. Jeg hadde 18 000 i hcg, økte kun til 19 000 på 4 dager, og så fant de fostersekken tom.
Ikke noe gøy å oppleve :(

Stor klem til deg <3

Jeg har også opplevd tom forstersekk. Fant det ut i uke 11.
Trist opplevelse. Kroppen tror den er gravid når det ikke er foster der.
Det er visst noe feil som skjer når egget deler seg. Den delen som blir til foster stopper utviklingen, mens den delen som blir morkake fortsetter. Dette kan pågå lenge, da det er morkaken som produserer hcg.

Føler med deg, og håper på det bedre.

Klem

Takk alle sammen:Heartred jeg har heldigvis mannen å støtte meg på.
Nå venter jeg på prøveresuøtatet som jeg skal få på mandag og så får jeg pillen jeg skal ta for å få prosessen igang og kan etterhvert begynne på nytt.

Lykke til videre til alle dere her inne:)

Og til dere som sitter i min situasjon, så håper jeg spiren sitter på dere og snart:Heartpink

sender en utrolig god varm klem <3

Back
Topp