Da sier jeg Nattinatt, jenter

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Og takk for idag:):):) Måtte det bli enda skravling i morgen og måtte jeg våkne til masse uleste tråder;)

Takk:) i like måte;)

Ha ei riktig god natt! :)
Sitter her og nyter litt tid for meg selv. Regner med det er siste sjansen til å sitte å skravle på forumet for ei stund. Får svigermor på besøk i morgen, og det er litt ufint å sitte å knåtte på pc'n når man har gjester i hus, så det blir nok litt mindre babling fra meg en noen dager fremover.

Kos deg m besøk av svigermor;)

jeg måtte plutselig bare kapitulere i går kveld da snuppa blei akutt sulten og trøtt mens jeg pumpa og pappan var fult opptatt med å koke flasker + gjøre seg klar til jobbreise :confused: Hermine slokna med flaska, men dumme meg la henne ned i sin egen seng etter at ho sovna og så våkna ho igjen og var klar for mer fart og morro o_O Så der satt jeg i mørket fra 23-24 med en hyperaktiv baby :p Kjempeskøy! Til slutt slokna hun i armkroken å da var det bare å lirke seg ned i senga og la henne sove der et par timer før jeg fikk henne over i sin egen seng, så sov hun der resten av natta! :) ...Ny rekord på å ikke amme på en pupp: pumpa kl 22 og amma kl 06...aooooo!!! :eek:

Da sier jeg god morgen:-) Min morgen startet for 15 min siden, nøffe ligger å sover enda, det er jo bra så får jeg skrevet litt før fristen går ut:-) Håper dere fikk sovet godt:-)

Hermine er slengt ut i vogna for sin første lur, stuptrøtt stakkars siden mamman vekte henne kl.09.30 ;) Skal pumpe meg ferdig og så er det å labbe avgårde til barseltreff! Dere får skravle for harde livet fram mot 12 dere andre :p

Kooos deg på barseltreff;) Skal nok holde fortet til du kommer tilbake, men må selv ut ei tur på europris etterpå;)Hehe, stakkar, blei av vekt av bestemor hu a:p Godt og sove i vogna, da:) Emmeth og er ute for son første lur:)

Back
Topp