Da sier jeg HEI!

Soskenjakten

Elsker forumet
Hei! Alle flotte gravide damer her inne:D
Jeg lister meg forsiktig inn med et stooooort ønske om å bli her i 8mnd til!
Ikm idag og hatt svake (stigende heldivis) tester siden 12dpo.
Noen som vet når jeg sikkert kan ta en digital ut i fra mine svake tester?

De 3 øverste er fra igår og 2nederste idag. Det andre bilde er fra nå nettopp:)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    450 KB · Visninger: 77
  • image.jpg
    image.jpg
    917,1 KB · Visninger: 71
Velkommen og gratulerer :D Jeg er ganske sikker på at du får utslag på digital test nå med konsentrert urin :)

Gratulerer :D Jeg fikk positiv digital samme dag som jeg tok disse testene :)IMAG2869.jpg

Hei! Alle flotte gravide damer her inne:D
Jeg lister meg forsiktig inn med et stooooort ønske om å bli her i 8mnd til!
Ikm idag og hatt svake (stigende heldivis) tester siden 12dpo.
Noen som vet når jeg sikkert kan ta en digital ut i fra mine svake tester?

De 3 øverste er fra igår og 2nederste idag. Det andre bilde er fra nå nettopp:)

Gratulerer så mye, og velkommen hit:)

Gratulerer så mye. :)
Her er en strimmel jeg tok sammen med pos digital.

test2.jpg

Men sist gang fikk jeg negativ digital med en strimmel som jeg mener var litt sterkere, så man kan oppleve at også de digitale varierer litt på hvor sensitive de er. :)

Gratulerer :-D

Gratulerer så mye. :)
Her er en strimmel jeg tok sammen med pos digital.

Vis vedlegget 176979

Men sist gang fikk jeg negativ digital med en strimmel som jeg mener var litt sterkere, så man kan oppleve at også de digitale varierer litt på hvor sensitive de er. :)
Tror min strek er litt svakere enn din på bilde, men får gå til stor-innkjøp av digitale imorgen :|:p
Tusen takk forresten :D

Tror min strek er litt svakere enn din på bilde, men får gå til stor-innkjøp av digitale imorgen :|:p
Tusen takk forresten :D

Jeg syntes egentlig bildet så svakere ut enn jeg mener det var i virkeligheten, tror det er fordi jeg måtte regulere lyset litt så det vistes hva som står på den digitale. Var egentlig redd jeg tok den for tidlig, for det skjedde jo sist, Men krysser fingrene for at du får utslag :)

Jeg syntes egentlig bildet så svakere ut enn jeg mener det var i virkeligheten, tror det er fordi jeg måtte regulere lyset litt så det vistes hva som står på den digitale. Var egentlig redd jeg tok den for tidlig, for det skjedde jo sist, Men krysser fingrene for at du får utslag :)
Får bare hive meg ut i det og prøve. Så lenge jeg ser den blir sterkere på bt for hver dag holder jeg meg rolig med det... Verre viss det ikke hadde vært det :/

Gratulerer og velkommen til oss :)

Back
Topp