Mphljb Flørter med forumet 20 Feb 2006 #1 Da kan jeg melde meg inn her ja Fødte 6 februar med planlagt keisersnitt og lille jenta heter Danielle Cyan
Da kan jeg melde meg inn her ja Fødte 6 februar med planlagt keisersnitt og lille jenta heter Danielle Cyan
Søster Jordbæret Forumet er livet 20 Feb 2006 #2 Hei og velkommen! Håper keisersnittet gikk greit! Deilig å være ferdig med det! Og godt å ha nurkene våre i armene!
Hei og velkommen! Håper keisersnittet gikk greit! Deilig å være ferdig med det! Og godt å ha nurkene våre i armene!
F fisken Forelsket i forumet 20 Feb 2006 #4 Heisann! Håper keisersnittet gikk fint og at du har fått kommet deg skikkelig etterpå? Har hørt at det tar litt tid etterpå [8|]. Velkommen uannsett!
Heisann! Håper keisersnittet gikk fint og at du har fått kommet deg skikkelig etterpå? Har hørt at det tar litt tid etterpå [8|]. Velkommen uannsett!
Mphljb Flørter med forumet 21 Feb 2006 #5 Keisersnittet gikk veldig bra. selvfølgelig litt vondt etterpå ja, var ganske bevegelsehemmet dagene etter snittet ja, men mye bedre enn forventet.
Keisersnittet gikk veldig bra. selvfølgelig litt vondt etterpå ja, var ganske bevegelsehemmet dagene etter snittet ja, men mye bedre enn forventet.