Da sier jeg hade

Enbabytil

Flørter med forumet
Begynte å blø istad.. Eller ikke blø. Men når jeg var på do å tørket meg så var det utflod blandet med lyserosa blod på papiret..
Det er ikke no vits å si "Det er sikkert ufarlig" osv..

Dette blir min 7 SA, så jeg vet hva jeg snakker om.. Det har alltid begynt sånn for meg.. Går noen dager, så tar blødningen seg opp..
Prøvde å ringe sykehuset, men fikk beskjed av legen om at "Jeg kan ikke se noe i livmoren din uansett, så du må bare vente å se.. Jeg får bare sagt til deg, at det er en spontanabort.."[>:][:@][:'(][:(] Jævla dritt lege, man kan helt klart se noe i livmoren nå.. Men får ikke gjort noe annet.. [:(][:(]
Lykke til til dere andre..

uff da[:(] føler med deg.. man får si bedre lykke neste gang da....[:(][:(][:(]

Synes synd på deg[:(] Håper det ordner seg snart. Lykke til...

ORIGINAL: st1gal

Signerer denne.. og sender over en stooor klem!

ORIGINAL: st1gal

sign

Takk jenter, jeg vet ikke helt hva jeg skal si..
De gangene jeg har mistet før så har jeg ikke latt det gå sånn innpå meg..
Men den gangen her har jeg virkelig hatt trua på at dette skulle gå bra[:(] Så jeg har liggi i senga og grått og sovet om hverandre i flere timer nå. Jeg merker at det her går veldig innpå meg..

Har enda ikke begynt å blø noe mer, og det irriterer meg igunn.. For da er det ett lite håp der forde.. Men jeg VET jo innerst inne at det bare er snakk om tid før det tar seg opp[:(][&:]

Triste greier! Men vettuhva! Hadde jeg vært deg hadde jeg bytta lege! Det går ikke an å ha en lege som ikke tar deg på alvor når du har mistet så mange ganger på rad! Du SKAL ha oppfølging og hjelp nå! Det har du hatt krav på lenge og jeg blir så forbanna over den legen din at jeg koker her jeg sitter! [:@] Hadde jeg vært hos deg nå hadde jeg fillerista legen din!! Dette går ikke an!!! ARGH!!!!!

Jeg blir så lei meg!! Du fortjener virkelig ikke å bli så dårlig behandlet i tillegg til å ha mistet så mange ganger!! Det må være en grunn til at du mister så ofte og det kan de finne ut! Det kan hende du må ha en behandling av noe slag for å få beholde liten spire! Unødvendig at du skal måtte gå gjennom abort på abort... hormonene i kroppen blir jo fryktelig i ubalanse av å gå sånn også... så om du blir deprimert og får sånne problemer er det ikke det minste rart...

Jeg håper så inderlig at det ordner seg for deg.... *trøsteklemmepå*

Takk Surita[:)]
Ja fastlegen min er egentlig ok.. Er gynekologen min som ikke tar meg seriøst, så jeg skal få fastlegen til å henvise meg til en annen gynekolog.

Jeg har jo verdens nydeligste datter som er til stor hjelp.. Men jeg vil gjerne hvertfall ha ett barn til..
Så jeg håper jeg kan få en gynekolog som er litt mer behjelpelig..

Det èr lov å ha et bittelite håp likevel... [;)] Selv om vi ikke hadde lov å si det, så gjør jeg det likevel! [;)] Krysser fingrene for deg!!!

ORIGINAL: Grete71

Det èr lov å ha et bittelite håp likevel... [;)] Selv om vi ikke hadde lov å si det, så gjør jeg det likevel! [;)] Krysser fingrene for deg!!!

hehe ja jeg vet..Men jeg tenker som så "hvorfor skal det gå bra? er det noen grunn til det? Jeg har mistet så mange ganger før, så hva er sjansen for at jeg skal ha en ufarlig blødning..?

Som du skjønner, ikke så positive tanker herfra.. Samtidig som jeg tenker, det kan jo gå bra. Jeg har ikke blødd noe mer, jeg tok en test isad som var så positiv den kunne blitt, symptomene mine er som de har vært hele tiden, og jeg har ikke hatt ett eneste tegn til menssmerter.. Men jeg tør ikke håpe[:(]

Forstår deg egentlig litt... Men likevel.... [;)] Som Linda sa; les Chumalunga's tråd på februar 2010 - det som virker umulig, er ikke alltid umulig!!!!

Ja jeg vet, historien hennes er jo fantastisk.. [:)]
Men jeg tør ikke håpe forde.. [>:] Jeg vet jeg er litt vrang.. Men sånn er det nå bare da[:-]

føler frustrasjonen din [:(]

Krysser fingrene for deg jeg! [;)]

Sålenge det er liv er det håp? Er det ikke det de sier da? [;)]
Jeg håper det blir bare med det bittelille sporet av blod så du får beholde denne gang. Men uansett... bytt vekk den møkka gynekologen din du. [:)] Du fortjener å ha noen rundt deg som støtter og hjelper deg, ikke gjør deg mer fortvilt og som nekter å hjelpe deg når du faktisk trenger hjelp. Jeg tror det ordner seg tilslutt for deg. Når du har greid å få en datter fra før av så er det ikke umulig å få en til... selv om det kanskje tar litt ekstra tid for deg. Jeg krysser alt jeg har for at det skal gå bra med deg og lille spiren som er så høyt ønsket! Om det blir denne eller en ny en i framtiden...

ORIGINAL: countrygirl

Synes synd på deg[:(] Håper det ordner seg snart. Lykke til...

ORIGINAL: Surita

Sålenge det er liv er det håp? Er det ikke det de sier da? [;)]
Jeg håper det blir bare med det bittelille sporet av blod så du får beholde denne gang. Men uansett... bytt vekk den møkka gynekologen din du. [:)] Du fortjener å ha noen rundt deg som støtter og hjelper deg, ikke gjør deg mer fortvilt og som nekter å hjelpe deg når du faktisk trenger hjelp. Jeg tror det ordner seg tilslutt for deg. Når du har greid å få en datter fra før av så er det ikke umulig å få en til... selv om det kanskje tar litt ekstra tid for deg. Jeg krysser alt jeg har for at det skal gå bra med deg og lille spiren som er så høyt ønsket! Om det blir denne eller en ny en i framtiden...

Ja jeg skal nok få meg en ny gynekolog nå..
Takk for gode ord[:)]

Back
Topp