Da sier jeg ha det...

Wembie

Elsker forumet
Er for tungt å være her inne, selv om jeg gjerne skulle ha fulgt litt med dere...Kanskje jeg stikker innom litt etter hvert....Masse lykke til jenter....Håper dere alle får et fantastisk svangerskap! Kos dere!!!

(fint om dere sletter meg fra terminlister osv...)

Forstår deg godt. Håper du kommer innom og hilser på når du føler for det, vennen;).

åhhh[:(][:(]
Det blir så tungt at du forlater oss!! Liker det ikke i det hele tatt!!
Lykke til videre, og håper du snart kommer med gladnyheter igjen!!

Store klemmer fra meg!

Huff, sitter med klumpen i halsen og er så utrolig lei meg på dine vegne og for at vi mister deg her inne. Skjønner godt at du ikke orker å være her inne, men du får komme og hilse på hvis du etterhvert orker. Håper at du snart blir gravid igjen og at spiren klamrer seg fast.

Stoooor trøsteklem

ORIGINAL: prøverpånummer3

Huff, sitter med klumpen i halsen og er så utrolig lei meg på dine vegne og for at vi mister deg her inne. Skjønner godt at du ikke orker å være her inne, men du får komme og hilse på hvis du etterhvert orker. Håper at du snart blir gravid igjen og at spiren klamrer seg fast.

Stoooor trøsteklem

signerer denne og ser frem til du hilser på og kanskje har gode nyheter igjen[:)]

Huff, synes så forferdelig synd på deg. Håper du snart blir gravid igjen, og den gangen skal det gå bra[:)] Klem fra meg

ORIGINAL: maltesers

åhhh[:(][:(]
Det blir så tungt at du forlater oss!! Liker det ikke i det hele tatt!!
Lykke til videre, og håper du snart kommer med gladnyheter igjen!!

Store klemmer fra meg!

ORIGINAL: Jaybird

Forstår deg godt. Håper du kommer innom og hilser på når du føler for det, vennen;).

signerer denne...

ORIGINAL: Jaybird

Skjønner deg godt. Håper det ikke er lenge til du kan komme innom og gi oss positive nyheter - og at det da er for godt [;)]

ORIGINAL: Stikkelsbæret

Skjønner deg godt. Håper det ikke er lenge til du kan komme innom og gi oss positive nyheter - og at det da er for godt [;)]

huff, forstår deg utulig godt!!
ufattelig trist når sånt skjer[:(]
krysser alt eg har for at det skal gå bra neste gang!
stoor trøsteklem fra meg

Uff.... vet ikke hva jeg skal si...

Masse lykke til med prøving når du er klar for det!!

Back
Topp