Da sier jeg godkvel jenter

twinanne

Forumet er livet
Vi sees i morgen, min vennine fra vestlandet er hjemme på besøk hos sin mor, har blitt bedt bort der. Drar snart. Synd min mann jobber da, han går glipp av vafler og et koslig selskap. Manne til min venninne er der også selvfølgelig, de tar litt av ferien sin her på Østlandet.

Så da forsvinner jeg med rotehodet mitt, så blir det nok rett i seng når jeg kommer hjem for å prøve å få orden på det kuppelhodet, skulle ønske jeg kunne ta det av og bære det under armen noen ganger slik at jeg ikke kjenner at det er der, eh.....[8D]

Kos deg ikveld[:)], og sov godt (når den timen kommer)

Kos deg ikveld. [:)]

ORIGINAL: Nesing

Håper du koser deg sammen med din venninne! Moro å treffe igjen venner man ikke møter så ofte! [:)]

sign denne[:D]

Jeg var hjemme litt over kl.2200 men jeg gikk ikke å la meg gett, det hadde nok vært det lureste, nå er det jo midnatt.

Hadde det kjempekoslig traff den ene brudepiken minogså nå en voksen jente, hun glemmer oss ikke, har vært endel sammens med den snuppa da hun var enm liten jente og jeg var reserve tante nr 2.
Så her er det klem så fort hun kommer til farmor og ser meg da, ikke noe forandring der i gården gett.

Hadde det kjempekoslig med min reservemor, ja det er moren ti venninnen min, har bod å hybel der i 2 år der hun bodde før, nå er det hennes elste sønn som har flyttet dit og gamlemor har flyttte i mindre leilighet, litt mye med stort hus for henne nå.
Mannen til min venninne savnet min mann da, men sånn er det når min bedre halvdel jobber skift, ikke alltid det klaffer da.

Back
Topp