Da ser det ut til at det blir en liten en i desember :)

Challa

Betatt av forumet
Ville bare hilse på alle her inne, og si gratulere til alle som har fått positiv test :)
Testa positivt i dag, så har vell termin rundt 19. desember :) Har en gutt født i mars 2012 fra før, å spira satt på første forsøk den gangen her :)

Gleda me til å være en del av desember gruppa her inne :)
 
Gratulerer :)
 
Ville bare hilse på alle her inne, og si gratulere til alle som har fått positiv test :)
Testa positivt i dag, så har vell termin rundt 19. desember :) Har en gutt født i mars 2012 fra før, å spira satt på første forsøk den gangen her :)

Gleda me til å være en del av desember gruppa her inne :)
samme termin som meg ;) gratulerer
 
Samme termin vi da :D Gratukerer :)
 
Gratulerer:) Jeg har termin rundt 16.desember. Er det vanlig å få mage så tidlig ut i svangerskapet? Jeg er tynn/slank fra før, så kanskje det er det som gjør det:O
 
Gratulerer:) Jeg har termin rundt 16.desember. Er det vanlig å få mage så tidlig ut i svangerskapet? Jeg er tynn/slank fra før, så kanskje det er det som gjør det:O

E vell litt tidlig, men e mange som får masse luft i magen tidlig, å derfor ser det ut til at babymagen e der. Har hatt det sånn sjøl, men e vell nokke sånn at magen tidligst begynne å komme rundt 12 uke. Første gang begynte vell e å få en veldig liten kul rundt uke 19, så kom ikkje så tidlig for me, men det e vell litt individuelt.
 
Back
Topp