Da ser det ut som jeg takker for meg..

Hvor langt er du på vei?



Venter en liten skatt i september 2013 <3
var 6 pluss fire når jeg var på ul, sist fredag, skal igjen i dag, hcg hadde steget fra fredag til mandag, meen hadde lngt i fra doblet seg, så fant de jo en cyste også, så jeg gruer meg ihjel til i dag! Jeg har jo googlet alle symptom, så har jo omtrent planlagt begravelsen min her, jepp en smule hypokonder, men akkurat nå syns jeg bare jeg er realist! off håpe eg tarr feil!
 
var 6 pluss fire når jeg var på ul, sist fredag, skal igjen i dag, hcg hadde steget fra fredag til mandag, meen hadde lngt i fra doblet seg, så fant de jo en cyste også, så jeg gruer meg ihjel til i dag! Jeg har jo googlet alle symptom, så har jo omtrent planlagt begravelsen min her, jepp en smule hypokonder, men akkurat nå syns jeg bare jeg er realist! off håpe eg tarr feil!


Jeg håper også du tar feil!!!! Jeg krysser alt jeg har for at det skal bli positiv tilbakemelding i dag!!!! Masse lykke til!



Venter en liten skatt i september 2013 <3
 
Jeg hadde en cyste noen måneder før jeg ble gravid. Siden den var så liten (husker dessverre ikke målene) så fikk jeg en sjekk to måneder senere for å se om den var borte. Da den sannsynligvis hadde fulgt med min menstruasjon så gjorde dem ikke noe med det. Hva slags størrelse var cysten?
Får håpe det fortsatt er en liten spire der inne. :)
 
status oppdatering fra ul i går. Vi satt som to himmelfallende spørmålstegn hos legen i går, var foreredt på alt annet en beskjeden vi fikk. " ja men her er jo ett lite frø" sa jordmor, leve det også sa jeg i sjokk :) gjorde vist det. me lei jo overlykklige , samtidig litt reserverte, og venter med juelen te godt over uke 12, ikke vet jeg hva som har sjedd fra forige fredag, der det var endten dødt eller 4 uker, til i går der jeg var 7+5 og flott hjertefrikvens. men uansett vi er strålende fornøyde med att det tok feil først :) så jeg henger her inne med dere enda om jeg får lov ? :)
 
Waaaaao for en lotto gevinst. Så kjekt dette var da grattulera for jeg si da hohooooo
 
Så utrolig bra :) kjempe glad på dine vegne :) er så godt å se når folk kommer tilbake med gode nyheter her inne :)
 
Så utrolig bra!! :)
 
Snakk om å vinne i lotto:D Håper det går fint fremover, og at dere bare får nyte denne tiden:)
 
Back
Topp